1980 ČZ 125 tovární


Předchozí foto     Další foto

S tímto motocyklem jezdili pouze rusští závodníci . Třídu 125 ovládaly japonské stroje , proto ČZ ve snaze udržet krok montovala na svoje stroje zahraniční komponenty ( tlumiče - Marzocchi , Ohlins , karburátor - Mikuni , zapalování Motoplat ) . Výkon dosahoval 31,5 k při 10 600 ot. / min.
Předchozí motocykl     Zpět pro výběr motocyklu     Další motocykl

Názory čtenářů

    7. 06. 2024, 21:50:26


    30. 04. 2024, 19:32:58


    18. 07. 2023, 05:13:26


    20. 06. 2023, 12:39:46


    20. 06. 2023, 07:20:29


    23. 05. 2023, 12:30:06


    23. 05. 2023, 08:09:18


    25. 04. 2023, 20:15:46


    23. 04. 2023, 12:38:16


    1. 04. 2023, 13:24:28


    28. 03. 2023, 01:43:22


    11. 03. 2023, 07:21:30


    7. 03. 2023, 08:32:31


    23. 02. 2023, 11:57:03


    12. 02. 2023, 08:13:36


    8. 02. 2023, 01:12:32


    28. 01. 2023, 19:17:41


    24. 01. 2023, 19:06:34


    15. 01. 2023, 01:38:36


    11. 01. 2023, 01:27:02


    1. 01. 2023, 19:35:50


    30. 12. 2022, 10:52:06


    20. 12. 2022, 00:26:05


    17. 12. 2022, 19:55:55


    8. 12. 2022, 11:19:15


    4. 12. 2022, 22:26:02


    26. 11. 2022, 00:38:27


    23. 11. 2022, 22:40:44


    12. 11. 2022, 11:05:08


    11. 11. 2022, 17:13:08


    1. 11. 2022, 04:23:00


    31. 10. 2022, 16:27:47


    20. 10. 2022, 02:30:15


    18. 10. 2022, 06:21:51


    7. 10. 2022, 05:39:39


    5. 10. 2022, 06:51:22


    26. 09. 2022, 04:02:53


    24. 09. 2022, 02:46:18


    22. 09. 2022, 00:33:51


    8. 09. 2022, 08:56:23


    24. 08. 2022, 13:35:20


    22. 08. 2022, 03:54:59


    6. 08. 2022, 20:58:47


    18. 07. 2022, 00:27:53


    7. 07. 2022, 17:01:01


    5. 07. 2022, 12:10:08


    3. 07. 2022, 06:19:18


    21. 06. 2022, 00:27:25


    28. 05. 2022, 23:42:46


    18. 05. 2022, 21:40:08


    16. 05. 2022, 17:02:24


    26. 04. 2022, 02:05:43


    23. 04. 2022, 19:51:59


    11. 04. 2022, 18:27:28


    25. 03. 2022, 07:53:38


    23. 03. 2022, 04:05:50


    6. 03. 2022, 22:24:05


    16. 02. 2022, 16:08:21


    14. 02. 2022, 12:09:18


    31. 01. 2022, 08:37:26


    13. 01. 2022, 01:38:21


    1. 01. 2022, 05:38:54


    30. 12. 2021, 02:07:58


    14. 12. 2021, 09:25:33


    12. 12. 2021, 07:29:34


    28. 11. 2021, 14:13:55


    11. 11. 2021, 02:25:16


    9. 11. 2021, 00:46:23


    6. 11. 2021, 22:59:45


    30. 10. 2021, 15:32:33


    9. 10. 2021, 06:08:03


    27. 09. 2021, 13:45:54


    25. 09. 2021, 09:43:59


    11. 09. 2021, 14:39:57


    9. 09. 2021, 10:27:49


    25. 08. 2021, 22:29:42


    7. 08. 2021, 13:09:15


    5. 08. 2021, 08:13:04


    21. 07. 2021, 18:20:44


    4. 07. 2021, 23:12:38


    22. 06. 2021, 08:16:32


    2. 06. 2021, 08:55:24


    22. 05. 2021, 19:35:39


    20. 05. 2021, 11:26:24


    3. 05. 2021, 16:04:56


    2. 05. 2021, 14:33:16


    1. 05. 2021, 06:15:15


    31. 03. 2021, 05:56:01


    11. 03. 2021, 15:07:49


    8. 03. 2021, 17:56:58


    6. 02. 2021, 20:11:39


    6. 02. 2021, 20:11:37


    6. 02. 2021, 20:11:37


    6. 02. 2021, 20:11:37


    6. 02. 2021, 20:11:37


    6. 02. 2021, 20:11:37


    6. 02. 2021, 20:11:36


    6. 02. 2021, 20:11:36


    6. 02. 2021, 20:07:50


    6. 02. 2021, 20:07:48


    6. 02. 2021, 20:07:48


    6. 02. 2021, 20:07:48


    6. 02. 2021, 20:07:48


    6. 02. 2021, 20:07:48


    6. 02. 2021, 20:07:48


    6. 02. 2021, 20:07:48


    6. 02. 2021, 20:07:48


    6. 02. 2021, 20:07:48


    6. 02. 2021, 20:07:48


    6. 02. 2021, 20:07:48


    6. 02. 2021, 20:07:48


    6. 02. 2021, 20:07:48


    6. 02. 2021, 20:07:48


    6. 02. 2021, 20:07:48


    6. 02. 2021, 20:07:48




Zde můžete přidat i Váš názor na tento motocykl
Jméno nebo email :

Text příspěvku :


   

© web design Jaromir S