1973 ČZ 400 tovární


Předchozí foto     Další foto

Motor dvoudobý vzduchem chlazený jednoválev s válcem sklopeným o 20 stupňů vpřed , s vrtaným vyplachováním a rozvodem pístem . Vrtání x zdvih : 82x72 mm , stupeň komprese 11 , nejvyšší výkon 48 koní při 6800 ot /minutu . Spojka vícelamelová suchá . Převodovka čtyřstupňová . Karurátor B ink 36. Rám kolébkový z ocelových trubek kruhového průřezu . Zdvih přední vildilce 200 mm . Rozvor kol 1420 mm , Celková délka 2090 mm , Výška řídítek 840 mm , výška sedla při zatížení 780 mm , Světlá výška 230 mm , vlastní hmotnost 96 kg.
Předchozí motocykl     Zpět pro výběr motocyklu     Další motocykl

Názory čtenářů

    29. 06. 2024, 01:28:12


    30. 04. 2024, 17:17:00


    8. 02. 2024, 13:43:10


    8. 01. 2024, 22:29:02


    18. 07. 2023, 03:51:38


    10. 07. 2023, 04:00:38


    20. 06. 2023, 11:35:17


    12. 06. 2023, 01:10:55


    23. 05. 2023, 11:25:34


    14. 05. 2023, 09:16:00


    23. 04. 2023, 10:46:10


    17. 04. 2023, 11:18:43


    27. 03. 2023, 23:22:32


    27. 03. 2023, 00:44:05


    7. 03. 2023, 05:16:58


    6. 03. 2023, 10:13:23


    15. 02. 2023, 04:35:32


    12. 02. 2023, 03:03:26


    31. 01. 2023, 09:58:02


    28. 01. 2023, 13:04:27


    17. 01. 2023, 14:51:09


    14. 01. 2023, 19:02:14


    5. 01. 2023, 19:23:41


    1. 01. 2023, 12:10:00


    23. 12. 2022, 15:17:57


    21. 12. 2022, 04:18:48


    11. 12. 2022, 20:28:30


    8. 12. 2022, 03:33:40


    29. 11. 2022, 03:06:29


    27. 11. 2022, 01:26:16


    15. 11. 2022, 12:56:48


    12. 11. 2022, 06:14:30


    3. 11. 2022, 14:53:51


    31. 10. 2022, 14:09:43


    22. 10. 2022, 17:55:43


    18. 10. 2022, 16:49:45


    10. 10. 2022, 03:37:20


    6. 10. 2022, 00:17:17


    26. 09. 2022, 08:32:28


    6. 09. 2022, 13:52:06


    4. 09. 2022, 10:41:46


    27. 08. 2022, 02:33:34


    24. 08. 2022, 17:43:46


    28. 07. 2022, 21:18:31


    27. 07. 2022, 10:11:42


    26. 07. 2022, 14:09:31


    25. 07. 2022, 02:52:20


    26. 06. 2022, 23:36:15


    24. 06. 2022, 19:14:56


    18. 06. 2022, 23:17:05


    16. 06. 2022, 18:43:19


    22. 05. 2022, 16:18:35


    12. 05. 2022, 12:05:56


    26. 04. 2022, 09:48:02


    24. 04. 2022, 03:42:31


    14. 04. 2022, 03:52:03


    11. 04. 2022, 22:08:58


    25. 03. 2022, 15:22:57


    7. 03. 2022, 02:03:05


    4. 03. 2022, 22:25:34


    23. 02. 2022, 12:58:20


    21. 02. 2022, 08:12:49


    19. 02. 2022, 03:53:42


    2. 02. 2022, 16:26:42


    31. 01. 2022, 12:39:09


    21. 01. 2022, 23:57:08


    28. 12. 2021, 02:52:27


    21. 12. 2021, 00:27:18


    28. 11. 2021, 17:48:00


    15. 11. 2021, 13:06:26


    13. 11. 2021, 12:01:57


    30. 10. 2021, 18:46:07


    13. 10. 2021, 17:24:33


    25. 09. 2021, 12:42:59


    14. 09. 2021, 02:00:28


    11. 09. 2021, 22:18:02


    26. 08. 2021, 02:00:12


    23. 08. 2021, 21:57:01


    7. 08. 2021, 21:19:36


    24. 07. 2021, 03:37:01


    9. 07. 2021, 21:01:58


    7. 07. 2021, 14:26:20


    24. 06. 2021, 19:10:15


    2. 06. 2021, 18:03:23


    22. 05. 2021, 23:30:38


    20. 05. 2021, 15:54:42


    27. 04. 2021, 02:44:41


    24. 04. 2021, 12:15:22


    14. 04. 2021, 22:03:40


    6. 04. 2021, 00:26:02


    3. 04. 2021, 07:55:35


    10. 03. 2021, 05:01:59


    7. 03. 2021, 08:29:31


    6. 02. 2021, 20:11:36


    6. 02. 2021, 20:11:33


    6. 02. 2021, 20:11:33


    6. 02. 2021, 20:11:33


    6. 02. 2021, 20:11:33


    6. 02. 2021, 20:11:33


    6. 02. 2021, 20:11:33


    6. 02. 2021, 20:11:32


    6. 02. 2021, 20:11:32


    6. 02. 2021, 20:07:27


    6. 02. 2021, 20:07:25


    6. 02. 2021, 20:07:25


    6. 02. 2021, 20:07:24


    6. 02. 2021, 20:07:24


    6. 02. 2021, 20:07:24


    6. 02. 2021, 20:07:24


    6. 02. 2021, 20:07:24




Zde můžete přidat i Váš názor na tento motocykl
Jméno nebo email :

Text příspěvku :


   

© web design Jaromir S