MX-ON-line poradna

Startování 250/980 .
28.10.2006      jiri_coufal@seznam.cz
     Ahoj, omlouvám se, ale tohle téma už tady bylo, ale nějak jsem z toho nevyčetl radu. Jedná se mi o to, že za studena nejde vůbec nastartovat, kdybych na ní měl skákat do soudného dne. Do válce se nedostane směs. Když stříknu pod svíčku tak chytne a až si nasaje z karburátoru tak normálně běží i když jí vypnu a startuju znova. Hladina by měla být v pořádku, nemám ale vyvedeny hadičky z nádrže z obou stran, pouze z jedné a nevím, jestli by to na to mohlo mít vliv. Mám strach, že když budu pořád odšroubovávat svíčku, tak že si zničím závit....Děkuji

re: Startování 250/980 .
29. 10. 2006, 08:16:18      kupcik@seznam.cz
     Je to celkem jednoduchý na motorce musí být nádrž spádová tzn. že benzín z ní musi volně protékat do karbecu. To co popisuješ je pravděpodobně otázka filtru, kterej máš umístěnej na hadici u karbecu. Pokud je papírovej tak jak vyschne tak se slepí olejem a nic přes něj neteče. Pokud foukneš do odzvzdušnovací hadice tak ten beneli tam natlačíš papírová vložka se smoči a pak beneli teče normálka.Takže 2 rady: kup novej filtr s umělohmotným sítkem, ale ten tak dobře nefiltruje, nebo kup novej papírovej a než rozpohybuješ stroj tak holt foukni do hadičky a zkontroluj zda je filtr pod benzinem a pak poteče. Já to tak dělám už rok. Jak vyschne tak přes něj neteče nic nejsou dělaný na filtrování směsného benzinu s olejem. Jinak pokud nejde přeplavit karbec tak ti nechytně nikdy snad jen z velkýho kopce. A pokud po ní skáčes tak akorát likviduješ startovací segment a startpáku. Musí chytat na drnc. jednou šlápnout pomale aby si natáhla a pak dupnout a musí vrčet. Jo a ty filtry kupuj s větším objemem u menších se vlivem vybrací beneli napění a pak přes něj neteče.
IP : 82.117.159.147

re: Startování 250/980 .
29. 10. 2006, 10:14:33      oficer.j@seznam.cz
     presne -nahore musis mit odvzdusneni nadrze a dole kohoutek --a vycistenej karbec
IP : 212.158.134.242

re: Startování 250/980 .
29. 10. 2006, 16:05:56      jiri_coufal@seznam.cz
     Míro, že likviduju páku, toho jsem si vědom, právě proto se ptám, Děkuju ti za radu, ale má to malý háček. Já mezi nádrží a karbecem nemám filtr, mám nové kohouty, tak jsem si řikal že nabu dávat žádný filtr.
IP : 195.70.141.24

re: Startování 250/980 .
29. 10. 2006, 16:14:13      oficer.j@seznam.cz
     to ze mas nove kohouty neznamena ze tam nemuze vlitnout bordel --kup si filt se sitkou uvnitr ne papirovy snad za 12kc (jo kdyz ji mas pekne vyladenou tak preplavis a na jeden dva kopy chytne

IP : 212.158.134.242

re: Startování 250/980 .
29. 10. 2006, 16:14:20      kupcik@seznam.cz
     Ať s filtrem či bez benzín tam musí lehce tíct v těch kohoutcích je taky jemné sítko a pokud to stojí tak svinčík zustane stat v kohoutku. Já z kohoutků sítko oddělal a dal jsem sítko mezi karbec a nádrž. Pak vidím co teče. A jestli vůbec.
IP : 82.117.159.147

re: Startování 250/980 .
29. 10. 2006, 20:13:24      jiri_coufal@seznam.cz
     no když benzín do karbecu teče a přeplavuje se bez problémů
IP : 195.70.141.24

re: Startování 250/980 .
29. 10. 2006, 20:55:09      libor.98
     tak malá komprese a už to nenasaje benzím třeba
IP : 195.225.73.66

re: Startování 250/980 .
29. 10. 2006, 22:15:56      oficer.j@seznam.cz
     tak jestli se karbec preplavi a nenatece to do valce tak to mas nekde ucpany karbec rozeber a vyfoukej kompresorem a uvidis ze to pojede
IP : 212.158.134.242

re: Startování 250/980 .
30. 10. 2006, 09:19:26      kupcik@seznam.cz
     Vyčistit karbec a pokud jsi ho neměl dlouho vylitej jako plovákovku tak tam může být kapka vody v tom prohloubení pod hlavní tryskou a to buď z benzínu nebo vysrážená. A pak to nejede ani za boha a pokud to chytne tak to vynechává a nechce se roztočit.Ale to předpokládám že jsi asi udělal.
IP : 194.108.113.35

re: Startování 250/980 .
31. 10. 2006, 20:24:26      jiri_coufal
     plovákovku jsem měl otevřenou dost často, ale když motka běží, tak už běží a běží pěkně a nahlas
IP : 195.70.141.24

re: Startování 250/980 .
1. 11. 2006, 12:09:14      kupcik@seznam.cz
     Co tam máš za svíčku? A kdy už chytne a je teplá tak pak chytá?
IP : 194.108.113.35

re: Startování 250/980 .
1. 11. 2006, 18:53:59      oficer.j@seznam.cz
     je mozne ze taky svickou --mimo valec hazi a uvnitr ne tak jsem to mel na jawe 250 a furt sem na to nemohl priji a pak sem dal jinou svici a jela priima
IP : 212.158.134.242

re: Startování 250/980 .
1. 11. 2006, 22:10:16      jiri_coufal
     Jakmile chvilku běží a zahřeje se, tak pak chytá výborně, ale jak zas vychladne moc, tak zas nic. Měl jsem tam NGK, ale ta odešla, tak teď mám myslim Brisk N15C
IP : 195.70.141.24

re: Startování 250/980 .
2. 11. 2006, 06:16:34      kupcik@seznam.cz
     Jo tak to bude asi něčím jiným, pokud po ohřátí chytá je možný že si saje přes gufera a jak se ohřeje tak se klika prohřeje trochu nabyde a pak to gufera udrží. Je svíčka nějaká moc černá a mastná? A když to vrčí není cejtit z vějfuku smrad po převoďáku?
IP : 194.108.113.35

re: Startování 250/980 .
2. 11. 2006, 06:22:21      kupcik@seznam.cz
     A ještě je možný jak psal Libor že to nemá dostatečnou kompresi. Múže být vyběhaný píst a kroužky. A to samý při ohřátí trochu nabydou a pak už je komprese dostačující.
IP : 194.108.113.35

re: Startování 250/980 .
2. 11. 2006, 13:55:04      jiri_coufal@seznam.cz
     Píst a kroužky nové, smrad nepoznám, když je studená tak modře kouří, když se zahřeje tak to kouří méně (myslim). Svíčka do černa, vzduchový šroubek nastaven podle manuálu o nějaké 2 otáčky a zrovna se vzduchem mám trošku strach laborovat...
IP : 195.70.141.24

re: Startování 250/980 .
2. 11. 2006, 13:56:15      jiri_coufal@seznam.cz
     A komprese by měla být v pořádku, v tom problém nevidim, utíkalo to někudy se starym pístem, ale teď je schopná kopat pěkně
IP : 195.70.141.24

re: Startování 250/980 .
2. 11. 2006, 15:27:28      libor.98
     tak to už teda nevím
IP : 213.151.91.50

re: Startování 250/980 .
3. 11. 2006, 07:47:51      kupcik@seznam.cz
     Ta svíce je černá i když ji protáhneš? A pořádně ohřeješ? Pokud ano tak máš ukrutně bohatou směs. Vodtrh a předstih máš teda na jisto v pohodě? Kontakty na svíčce 0,4mm. Trysky tam más aspoň podobný jak jsou předepsaný myslím ze hlavní 145 a volnoběžná 55. A ještě pokud kope tak tam je možná malej předstih a při bohaté směsi pak nechce chytnout.
Přemejšlím a píši co mě napadá tak je to možná chaotický. A co se týče vzdušníku a trysek tak se laborování není potřeba bát. A ještě možná směšná připomínka ke studenému startu přeplavit a startovat se zavřeným plynem pokud otevřeš šoupě tak směs pro studený start i při přeplaveným karbecu je stejně chudá a pak nemůže chytit.
IP : 194.108.113.35

re: Startování 250/980 .
3. 11. 2006, 14:57:19      jiri_coufal@seznam.cz
     předstih mám 2,5 mm, na trysky se půjdu mrknout abych ti to popsal a co se týká směšné poznámky, musím startovat s otevřeným plynem, protože nemám nastavený volnoběh. Takže když přeplavim karbec a otevřu plyn tak je to na nic? Tady možná bude problém....
IP : 195.70.141.24

re: Startování 250/980 .
3. 11. 2006, 17:29:12      oficer.j@seznam.cz
     no podle me to neni na nic ale ten plyn treba nedavej uplne na plno --ale i tak mi to chyta
IP : 212.158.134.242

re: Startování 250/980 .
3. 11. 2006, 17:29:31      kupcik@seznam.cz
     Nastav šroubem aby šoupě bylo mirně pootevřený asi 1mm. A nakopávej bez plynu a spřeplaveným karbecem. To už bude možná ono.

IP : 82.117.159.147

re: Startování 250/980 .
3. 11. 2006, 17:40:02      kupcik@seznam.cz
     Pak dej vědět tomu by odpovídalo i to pokud stříkneš beneli do válce že to chytně protože pak je to opravdu bohatý o když otevřeš heft. Pomale se mozaika skládá.
IP : 82.117.159.147

re: Startování 250/980 .
3. 11. 2006, 20:54:53      adam_s@email.cz
     máš mezi víčkem plovákovky a tělesem karburátoru těsnění? Já teda tyhle krosky neznám, ale stalo se mi u binga 23 že sem tam neměl těsnení, tak se to chovalo stejně nechtělo to chytnout a když sem pod svíčku vstříknul benzín, tak to naskočilo a běželo vpohodě. Při přeplavení benzín přetýkal, ale hladina nebyla dostatečně vysoko protože tam nebylo to těsnění, tim pádem se to vlastně nepřepřeplavilo, i když se to tak tvářilo a nebylo možný to nastartovat.
IP : 85.71.32.187

re: Startování 250/980 .
5. 11. 2006, 13:15:28      jiri_coufal
     Tak těsnění mezi víčkem plovákovky mám, karbec jsem vyndal a vyčistil

Vykoukané hodnoty:
hlavní tryska 130
volnoběžná tryska 45

svíčka Brisk N15YC

co se týká nastavení volnoběhu, mám s tim špatné zkušenosti, měl jsem tam krátký šroubek (na zvedání šoupátka) a když jsem si upravil delší, tak se mi šoupátko zaseklo (faktem tedy je, že jsem toho času neměl v karburátoru ten klínek jak vodí šoupátko a ve správné poloze ho držel jen ten šroub na volnoběh), vysoké otáčky, rambajs hrozný, možná proto jsem zničil ten první píst...Má na volnoběh být nějaký vyloženě speciální šroubek?
IP : 195.70.141.24

re: Startování 250/980 .
5. 11. 2006, 17:15:23      kupcik@seznam.cz
     Dle mého názoru dost malé trysky. Hlavní aspoň 145. Já mám na 250 152-ku asi je to dost extrém ale pádí tak jak má a volnoběh 65.
IP : 82.117.159.147



Zpět na seznam témat

Vkládání příspěvku
Email :

Spisovně PEPA , velkými písmeny (ochrana proti robotům) :

Nadpis :

Text příspěvku :

© web design Jaromir S