svičk y u 516 .
21.09.2006 Michal.516@seznam.cz
odchazi mi svičky nevíte čím to muže být.Prosím poradte.re: svičk y u 516 .
22. 09. 2006, 19:43:13 wema
muze to byt klidne indučka nebo to že se uchlastává ... jak se slepí elektrody tak odejde IP : 193.179.148.53
re: svičk y u 516 .
25. 09. 2006, 14:55:39
z 95% to mas uchlastne
spatny karburator,spatne natryskovani
spal
IP : 194.212.223.67
re: svičk y u 516 .
18. 10. 2006, 12:58:33 tomáš
kup si svíčku na vysokootáčkové motory třeba na motorovku já měl úplně stejný problém IP : 213.226.240.135
re: svičk y u 516 .
18. 10. 2006, 13:32:12 chart.xxx@sebnam.cz
zkus Bosch V2AC IP : 195.39.6.50
re: svičk y u 516 .
18. 10. 2006, 16:44:47 oficer.j@seznam.cz
normalne ji vypal autogenem a vem ocelovym kartacem a zas pojede --nejspis to bude tim ze moc premazavas nebo se to uchcava IP : 212.158.134.242
re: svičk y u 516 .
18. 10. 2006, 18:31:04
oficire to sou teda rady!!!
uz jednou a naposledy pro vsechny!!!
Uchlastana svicka se hazi do popelnice!!! a to z jednoho prosteho duvodu,ze je prorazenej izolator
Na takovou svicku uz se nelze spolehnout!!
Spal
PS:Pak se nediv,az zustanes nekde viset
IP : 194.212.223.67
re: svičk y u 516 .
18. 10. 2006, 18:50:53 oficer.j@seznam.cz
co to je za blbost -jako myslis izolator uprostred svicky? to jako ze kdyz to polejes benzinem tak ti to prasne nebo co? to je kravina to by to vyslo trosku draze -myslim si ze se asi kazdymu naka motorka uchcala a neresil to tim ze vyhodil svicku a koupil novou IP : 212.158.134.242
re: svičk y u 516 .
18. 10. 2006, 18:55:09 peknyv@seznam.cz
Bohužel, ten nad tebou ,oficere, má částečně pravdu. Uchlastanou svíčku můžeš maximálně očistit kartáčem a šroubovákem, ale nevypalovat. Já jsem předtim na pinckovi vypalovat a šlapaly dobře, ale na 516 jsem jednou vypálil a ujel sem s ní 200m a šmytec, izolátor v pr... IP : 85.70.31.170
re: svičk y u 516 .
18. 10. 2006, 19:46:41 oficer.j@seznam.cz
dobra
ja to taky delal jen na fichtlovi a ty jezdili--ten nademnou nema teda pravdu protoze on rika ze svicce praskne izolator kdyz to ulejes coz je pekna kokotina ze?
IP : 212.158.134.242
re: svičk y u 516 .
18. 10. 2006, 21:51:47
Na fichtlu si svíčku klidně vypalujte na zetce nikdy,nestojí to za námahu životnost po vypaálení cca 500m IP : 195.225.73.66
re: svičk y u 516 .
18. 10. 2006, 22:57:18 Lukas
Oficer citaj poriadne a nepis sem nadavky. Spal nenapisal, ze izolator praskne, ale ze nastane prieraz izolatora t.j. pri danom napäti strati svoje izolacne schopnosti. A vtedy sviecku mozes ozaj iba zahodit. IP : 147.175.167.8
re: svičk y u 516 .
19. 10. 2006, 10:32:50
len sa chcem opytat,ked osadzate loziska,cim nahrievate kartre? IP : 193.87.54.140
re: svičk y u 516 .
19. 10. 2006, 11:54:09 kupcik@seznam.cz
No já mám trochu jiný názor. Svíčka je téměř nezničitelná a já osobně ji vyhazuji až je upálená středová elektroda že už vykukuje málo z izolátoru a nebo již je moc tenký venkovní kontakt a hrozí jeho upálení. Problém u svíčky je ten že pokud je mokrá tak ztrácí izolační hodnoty středový kontakt vůči kostře. A bohužel zetka má poměrně slabé magneto které je na tento svod moc choulostivý. Pak to nechce pod tlakem házet ve válci jiskru. Pokud svícku moc uchčiju tak ji jednoduše namontuju do simála ten má silný zapalko jako kráva a svod ji až tak nevadí. A projedu a nechám ji prohřát zbytky směsi se odpaří a svíčka je zase plně funkční. Namontuju do zetky zajuchá a vrčí naprosto spolehlivě. Pokud je zakarbonovaná a zachcaná pak je potřeba očistit izolátor aby byla vidět spodní podložka kolem izolátoru ve vnitřku svíčky. Mám takový jednoduchý zařízení říkám mu \" buzerant\" je to trubka a v ní je vytočenej závit na svíčku a naplněnej ocelovýma drátkama od 0,15 - 2 mm silnýmy. Naliju ho trubky trichlor ten bezvadně rozpouští karbon a usazeniny našroubuju svíčku a třepu. Pak se jen svíčka vymontuje nechá chvíli vyschnout a veřte nebo ne je jako nová absolutně bez zbytku všeho. Izolátor dokonale čistej. Jinak na svíčky ve svým bývalým autě jsem najel tímto způsobem očištění 105 tis. Km a dokonce emise byly naprosto pohodový. A na své 513 jsem objel sezonu bez jediného zaváhání a vynechání a přiznám se že když jsem ladil karbec tak jsem ji několikrát pěkně zachcal.Takže když vemu v uváhu že motor na krosce je trochu víc tepelně namáhanej a je tam olej tak jedna svíčka musi zetku přežit asi 100x. A nahřívat svíčku švajcem bo čím je chujovina a připomíná mi to montéra s kladivem a svářečkou u zetky a takovejch se fakt bojím :-).
Mira
IP : 82.117.159.147