potreba rady .
17.09.2006 crosses@seznam.cz
potreboval bych poradit s moji 516 dusi semi v niskych otackach aj kdyz pridam plyn nevite cim to j dik za odpovedire: potreba rady .
17. 09. 2006, 12:50:15 mirasekanina@seznam.cz
mohlo by to být tryskama vduchovím filtrem špatná hladina benzinu v plovákové komoře , nebo svíčka mněto taky teď dělalo a bylo to svíčkou prostě to chce vyskoušet všechno.ps. eště byto mohlo být vejfukem skus ho vičistit. IP : 193.179.148.53
re: potreba rady .
17. 09. 2006, 12:57:33 crosses@seznam.cz
diky moc IP : 217.197.149.91
re: potreba rady .
17. 09. 2006, 18:07:34 peknyv@seznam.cz
Nejdřív si změř difuzér karburátoru, já měl 36mm a bylo to tim. Jinak ještě mě krom toho co psal Mira napadá příliš utaženej šroub směsi, špatně nastavená jehla a nebo že přidáváš plynu moc. IP : 85.70.31.170
re: potreba rady .
18. 09. 2006, 13:29:48 Wema
Ano, karbec 36 je z 513 a 514 ... 516 mela 34, ne ? Jde taky hlavne o trysky ! IP : 85.93.104.101
re: potreba rady .
18. 09. 2006, 15:03:37 k.anadan
jo 516 ma prumer difuzeru 34 mm...
peknyv:
Pridava moc plynu jo??? Jak si na to prisel, kdyz crosses pise, ze mu to nejede v nizkych otackach... takovej hemz uz jsem dlouho neslysel...
Tady na tom webu me docela dostavaj (omlouvam se adminovi:-) ), takovy prihlouply dotazy... nejdriv si prectu manual (je volne ke stazeni na tomhle webu), vsechno vycistim, vymenim svicku, popripade pretryskuju karbec a nastavim jehlu(vetsinou druhej zarez zhora a vzduchovej sroub - u 16 povolit o dve otacky) a pak bych se mozna ptal jinde... mozna jsem az moc kritickej, ale probiraj se tady takovy veci, ze se nestacim divit a na dotazy odpovidaji lidi, kteri o tom moc nevi... Good luck...
IP : 85.160.15.79
re: potreba rady .
18. 09. 2006, 16:51:20
bučení těsně nad volnoběhem na 516 dělá volný šoupě v karburátoru kup nový stojí cca 150 kč na průměru karburátoru na tohle nezáleží s 36mm je větší špice ale nesmí ti spadnout otáčky níž s 34mm je menší díra pod špicí IP : 195.225.73.66
re: potreba rady .
18. 09. 2006, 18:30:09 peknyv@seznam.cz
Co já mám zkušenosti, tak je zetka hodně náchylná na seřízení a dávkování plynu (nemá klapky). Mám tu zkušenost že když se jí na volnoběh dá moc plynu, tak se nevytočí tak rychle jako když přidáváš postupně. A moji domněnku potvrzuje i známej, kterej mi pučil čtyřtaktní šestikilo a když jsem mu dal plnej kotel v malejch, tak se motor zakuckával. Jinak si dělej co chceš, mysli si co chceš, ale tohle jsou moje postřehy. A tovární seřízení neni všechno, protože například když koupíš motor se sraženou hranou přefukovejch kanálů (továrně není sražená) tak asi budeš logicky potřebovat jiný nastavení směsi. Ale dělej jak chceš. IP : 85.70.31.170