Zátah už od středních otáček .
2.10.2004 Honza
Mam 250 ČZ, ale hůře se mi dostává do vyšších otáček, prostě se jí tam moc nechce, zkoušel jsem ji vyštelovat podla měřáku, a má 3mm a odtrh kladívka je na cigaretový papír, všiml jsem si ale moc velké trisky v karburátoru, tak mě napadla teorie,že se motor prěchčije a nechce se pořádně roztočit. To že mi drhne zadní pneu o vidlici neberu v úvahu, pak ještě moc oleje v benzínu, ale to je podle mě nesmysl. Tak nevím, poraďte. Dik s pozdravem Jan Vrbatýre: Zátah už od středních otáček .
2. 10. 2004, 20:51:41 michaljanousek@centrum.cz
nemáš náhodou volný šoupě v karburátoru skus ho vyměnit to taky dělá divyre: Zátah už od středních otáček .
3. 10. 2004, 08:20:56 3xy@seznam.cz
Šoupě je až to poslední. To by muselo mít vůli jako hrom. Předpokládám že motor je OK. To znamená nevyběhaný válec, píst, předepsaná vůle kroužků, dobrá komprese. Další podmínka je nový filtr vzduchu. Žádné vyklepání nebo vyfoukání ho pořádně nevyčistí. Nejdůležitější je mít na motorce originální nepomlácený výfuk. Žádné doma vyrobené a různě posvařované trubky nemůžou nahradit to co továrna zkoušela desítky hodin na motorové brzdě. Výfuk u dvoutaktu dělá až 40% výkonu. O zapalování a předstihu jsi psal že je OK. Pokud tohle všechno motorka splňuje, tak bych se podle barvy svíčky zaměřil na karburátor. Doufám že nejsi úplný začátečník tak víš že černá svíčka znamená bohatou směs a naopak. Projeď pár stovek metrů s plným plynem a pak rychle zhasni motor aby nebežel ani chvíli na volnoběh. Podle barvy svíčky poznáš jestli nemáš velkou hl. trysku, originál u 250ky bývá 145. Taky hladina paliva v plovákové komoře ovlivňuje směs. Nikde ale jsem se nedočetl jak má být hladina vysoko. V návodech se uvádí jen výška H, ale kolik je to mm tam není. Někdo tvrdil že je to po nálitky v rozích, možná ano. Taky poloha jehly v šoupátku má vliv právě ve střední poloze otevření soupátka. No a nakonec počasí a tlak vzduchu, to je taky docela věda.
Tu pneu co drhne o kyvku bych v úvahu bral. Každý výkon který se ztrácí tam kde nemusí ti může scházet na trati. Široká guma sice ohromí kamarády, ale nezařezává se pořádně do terénu a plaveš jak labuť. Pepík.
re: Zátah už od středních otáček .
24. 03. 2005, 21:05:42
benzín zried 1:30