MX-ON-line poradna

KOUSLA SE 250-513 .
28.09.2004      david-sevcik@seznam.cz
     Zdarec, dnes jsem jel zajizdet a asi sem ji prehral a zadrel, 100m pred domem mi zapiskalo zadni kolo. Navic mi proklouzla spojka, takze sem zastavil motorem. Ale vyradil jsem a rukou sem skusil lehce protocit pist ve valci a v pohode, jenze se bojim ze se zlomil krouzek, ale snad ne. Jde protocit uplne stejne jak sla pred tim. Nechce se mi to rozebirat, mate s tim nekdo skusenosti? Dik David- sem na sebe pekne nasranej. :-(

re: KOUSLA SE 250-513 .
30. 09. 2004, 21:52:27      igork@zoznam.sk
     To, ze sa kusla nemusi byt chyba, po vychladnuti by to malo normalne jazdit.

re: KOUSLA SE 250-513 .
1. 10. 2004, 20:19:40      david-sevcik@seznam.cz
     Dneska jsem na ni normalne jezdil, tak sem s ni snad nic neudelal, poznam pri jizde praskly krouzky? nebo to nejak cinka, ja s tim totiz nemam zkusenosti. Dik, jede v pohode, nic nerachoti. Tak se stim snad nic nestalo.

re: KOUSLA SE 250-513 .
3. 10. 2004, 08:54:49      3xy@seznam.cz
     Každý motor který se kousne je třeba otevřít a prohlédnout. Kurva pánové, máte závodní stroj tak nebuďte líní pro něj něco udělat. Na pístu může po zadření zůstat tzv. zrcátko, to je vyleštěné místo na kterém se nedrží olej a zadřeš to znovu. Opravuje se to pilníčkem, ne šmirglem !! To bys zadřel do pístu kamínky ze šmirglu a dřelo by to dál. Stejně tak válec. Doufám že máš přečtený návod na zabíhání. To znamená nehnat to okamžitě jak magor, ale nastartovat, nechat ohřát a opatrně projet. Nechat vychladnout a pak znovu. Čím to mažeš? Jak jsi psal v dotazu z 19.9. žes to roztahoval za motorkou a 20sec tůroval, pak chcípla a pak dalších 30sec znovu točil, navíc nevíš čím mazat a stejne nedodržuješ mazací poměr, tak se nedivím že se ti kousla. Ten tvuj střep bych nechtěl ani zadarmo. Pepík.

re: KOUSLA SE 250-513 .
3. 10. 2004, 10:54:18      Michal
     to si myslíš že se ti stím nic nestalo, třeba ne, ale třeba i jo. sundej válec a mrkni se jestli je tam vše v pořádku. za 15 minut to spátky i namontovaný a zasilikovaný takže to není žádná práce

re: KOUSLA SE 250-513 .
8. 10. 2004, 09:23:33      renjir@seznam.cz
     Jo, jak píše Pepík, nebuď línej a rozeber to, máš to za chvíli hotový. No a k tomu mazání, žádný M2T, nebo podobná mazání na šicí stroje, ale pořádný olej do pořádných motorů.

re: KOUSLA SE 250-513 .
9. 10. 2004, 09:27:11      david-sevcik@seznam.cz
     Ja jezdim na polosyntetickej MOGUL, ale budu tam davat M6ADs, normalne to jezdi, takze s tim snad nic neni, ale dik vsem. david

re: KOUSLA SE 250-513 .
10. 10. 2004, 08:35:05      Pepík
     Necpi tam žádný M6ADS!! To jsi opravdu úplně blbej?
M6ADS je olej do čtyřtaktních motorů. Opakuji ČTYŘTAKTNÍCH!!! Jestli víš co to je. Ten olej má jiné vlastnosti než potřebuje dvoutakt. To už je lepší i ten posraný M2T. Vsadím se že až tu motorku totálně dokurvíš, tak budeš všude prohlašovat že zetka je sráč a nic nevydrží. Přitom většina poruch je zaviněná pitomostí majitelů a nedodržením návodu výrobce.



Zpět na seznam témat

Vkládání příspěvku
Email :

Spisovně PEPA , velkými písmeny (ochrana proti robotům) :

Nadpis :

Text příspěvku :

© web design Jaromir S