MX-ON-line poradna

Poč je malá kompres? .
2.07.2006      martse@seznam.cz
     Čau,
Mám 250 v zimě jsem na ní udělal GO motoru.Po složení jsem zjistil že má nějak malou kompres, mám tam bezkontakt a jak je tam to magneto tak s tím úplně v klidu protočím rukou vlastně hýbu pístem!!Není to nějak divný.Říkal jsem si jestli mi nepodfukuje hlava, ale to si myslim že ne protože při jízdě si myslim že by to v nějakým prudkým kopci bylo značně znám!!Z jara mi startovala na prdvní nakopnutí hned jak se dostal do válce benál! Ale nyní už to nejde ani nakopávat a je problém ji roztlačit.Nevíte co by tom mohloé být a proč je tak malá kompres??? Dík Martin

re: Poč je malá kompres? .
2. 07. 2006, 12:23:08      jirka.easyrider@seznam.cz
     Zdravím. Pokud máš skutečně malou kompresi napadají mě asi 3 věci:
1) Netěsnost spalovacího prostoru (vnější)
2) Netěsnost klikové skříně
3) Netěsnost mezi pístem a válcem

add1) Pokud není znát netěsnost pohledem (mastné \"začouzené\" místo) nebo poslechem (při otáčení klikou by to někde foukalo a syčelo) zkusil bych jarovou vodou nastříkat mezi válec a hlavu a mezi válec a kartery a pak pomalu otáčet motorem jestli někde nepujdou bublinky.

add 2) kontrola zda je dotažený výpustní šroub klikové skříně + zda těsní a také některým z výše popsaných způsobů prověřit zda těsní kartery mezi sebou.
Pokud by to foukalo do převodovky tak mě teď nenapadá nic lepšího než zkusit demontovat tu destičku na převodovce pod karburátorem co je na 6 šroubkách - pozor na prostřední šroubek myslím že na levé straně,měl by být jiný než ostatní, zajišťuje hřídelku řadících vidliček - pak bych se asi pokusil naklonit motorku dopředu nebo dolít přev. olej, aby byla u klikové skříně co nejvyšší hladina oleje a pak opět otočit motorem a pozorovat případné bublání.

add3) demontovat válec a zkontrolovat zda nemá rýhy nebo zda není u některého z kanálů vyštíplý. zkontrolovat píst a kroužky (vůle v zámku).
Pokud si dělal výbrus a dával píst a kroužky tak prověřit zda je správný vztah mezi výbrusem a rozměrem pístu (rozměry a tolerance viz. sekce katalogy).
Tvé práci čest. Jirka.easyrider.
IP : 85.160.29.43

re: Poč je malá kompres? .
2. 07. 2006, 13:07:30      oficer.j@seznam.cz
     pretahni hlavu , utahni svicku,skontroluj jestlis nezapomel dat krouzky,a jestli mas utazeny vypustni sroub pod klikovkou (jinak bys videl ze ti to netesni a taky hlavne slysel--koukni na kartery jestli nejsou polity benzinem -jinač pokud to nemas vybehany nebo ti tam nic nechybi tak to musi jet
IP : 212.158.134.242

re: Poč je malá kompres? .
2. 07. 2006, 20:40:52      Wema
     Pokud do své generální opravu zařazuješ i výbrus a tím pádem i nové kroužky tak motor nemusí mít ze začátku vůbec patrnou kompresi. Motor hlavně dobře mazat a po pár hodinách jízdy (s tím že motorku nejdříve zahřeješ v klidu a až pak jí dáš do plnéch) zkontrolovat znovu jaký je tlak ve spalovacím prostoru. jak jsem řekl ... nové kroužky chcou čas aby se zaběhly a vytvarovali se podle válce.
IP : 193.179.148.53

re: Poč je malá kompres? .
3. 07. 2006, 07:57:48      martse@seznam.cz
     Tak dík za rady zkusím vše!!Ale já nevim jak to tak jede, když to má tak hrozně malou kompres!!!Múj tata který má asi 120Kg tak na tom jezdil na 2 po zadnim tak nevim řek bych že jede slušně, ale zkusím s tím něco protože to není možné ta kompres!!!Tady kámoš si udělal na tom samým stroji taky GO a má ji tak 3* větší!!!Jinak do té GO považuju (výbrus,píst,pístní kroužky,ložiska,gufera,a to asi vše nevim ještě jsem možná na něco zapoměl)
IP : 212.158.158.170



Zpět na seznam témat

Vkládání příspěvku
Email :

Spisovně PEPA , velkými písmeny (ochrana proti robotům) :

Nadpis :

Text příspěvku :

© web design Jaromir S