MX-ON-line poradna

250-513 .
19.09.2004      david-sevcik@seznam.cz
     Zdravim, tak dnes jsem konecne zprovoznil svou 250, je po GO motoru, ma takovou kompresy,ze jsem ji nenaslapl(v botaskach) a ani jsme ji neroztlacily, tak jsme vytahli 350-634 s roztahli jsme to na tom, prekvapive chytla, nechala se tak 20sec turovat a pak chcipla, po vymene svicky vydrzela tak 30sec, a pak uz nam nechytla vubec, podle me byla prechcana, ale zejtra radsi skusim koupit novou svicku, zajima me na jakej pomer oleje a benzinu bych to mel zajizdet, na 10L benzinu kolik oleje? nemam rad ty tabulky, kde je vypsan pomer treba 1:30, protoze to stejne nedodrzuju. A jeste me zajima, jaka svicka je nejlepsi, mam tam ted 15N, prej by mela bejt lepsi 17N? Diky za vsechny odpovedi. David-250-513

re: 250-513 .
20. 09. 2004, 21:55:29      igork@zoznam.sk
     Ziadny velky zabeh, ved predsa je to zavodna motocykel, niekedy sme menili piesty a valce pocas pretekov a O.K. Pozor na volu medzi valcom a piestom - po vybruse cca 0,040 mm. Mazanie je alchymia. Ja to umazavam uz roky s ricinovym olejom + kvalitna synteza. Momentalne pouzivam MOBIL 1 Racing 2T, na 5 litrov benzinu 2 dcl Mobilu + stamprlu ricinusu ( kupis ho v lekarni ). Je to stara osvedcena metoda, je to najmastnejsi olej kto kedy vyrobil, len me slabu vyskozitu, zato dobre chladi piestne ktuzky, on v podstate ani nehori, len maze - pouziva sa aj v leteckych motoroch - odporucam ale nie v prehnanom mnozstve - potom karbonuje lebo nehori. Ale motor vydrzi vela. Niekedy sme pouzivali olej ruskej vyroby MS-20 te uz obsahoval ricinus, bol to letecky olej a ked si pozries CZ katalog tak ho predpisoval aj vyrobca. Tak David uz sa neser a nech ti to jazdi, so zabehom si nerob tazku hlavu, alebo to pojde, alebo to nepojde. Piest mas kovany?

re: 250-513 .
20. 09. 2004, 22:02:42      igork@zoznam.sk
     A este, sviecka to nie je to najdolezitejsie. Ja pouzivam vasu sviecku BRISK ..... do Babetty - nema chybu a vystriedal som uz DENSO, BOSCH, CHAMPION, LODGE, NGK, LAVERDA EC motorcycle, skus to tiez, ja mam dobru skusenost.

re: 250-513 .
24. 09. 2004, 00:14:19      jarda
     Zajímalo by mě jak mluvíš o tom ricinu jestli bych to mohl dávat i do suzuki sice jsem neslyšel kluky že by to tám dávaly ale každej plus pro motor je dobrej dik za odpověd

re: 250-513 .
24. 09. 2004, 11:21:06      pavel.krcal@seznam.cz
     zdravim mel jsem 125/984 - rok 1978 takže mnohem menší komprese, výkon a tak dál. když jsem ju koupil byla tam N 15, v klidu to jezdilo a za čas to prestalo tak jsem koupil novou, motorka v klidu chytla jedu o něco dýl cca 3min a najednou chcipla furt jsem nevěděl proč až mě kamoš poradil ať zkusim svicku N 17 a motorka byla jako nova



Zpět na seznam témat

Vkládání příspěvku
Email :

Spisovně PEPA , velkými písmeny (ochrana proti robotům) :

Nadpis :

Text příspěvku :

© web design Jaromir S