MX-ON-line poradna

Spojka 513 .
15.05.2006      Petr
     Zdravím pánové, mám menší problém se spojkou na 513. Vyskakuje mi segerovka co drží spojkový hřebínek s ložiskem v přítlačné lamele. Důvodem je opotřebovaná a zrýhovaná hrana drážky na lamele, ve které ta segerovka drží. Tak mě napadlo, co tak nechat vysoustružit hlubší drážku a dát tam větší segerovku; nebo nějak tu hranu navařit; nebo... Asi by byla lepší nová ale když plech zadní brzdy vyjde na 400,- tak co vyjde přítlačná lamela?

re: Spojka 513 .
15. 05. 2006, 22:09:45      lukas.b@post.sk
     Ten pritlacny tanier ma vysiel priblizne okolo 550Sk.
IP : 85.135.250.148

re: Spojka 513 .
15. 05. 2006, 22:38:49      Petr
     Hm, to je teda super. Jaký přepočet na české? To vyjde tak na pětikilo... To byla nová. A ten starý nemáš? Dík za odpověď.
IP : 147.229.210.52

re: Spojka 513 .
16. 05. 2006, 21:22:14      lukas.b@posst.sk
     Ten starý mám ale tiež mi už na ňom vyletela segerka. Ozaj uz si skusal dat novu segerku?
IP : 147.175.167.8

re: Spojka 513 .
17. 05. 2006, 12:45:29      oficer.j@seznam.cz
     ja to mel to samy --na soustruhu sem prohloubil drazku a narval tam vetsi segrovku
IP : 194.228.73.92

re: Spojka 513 .
17. 05. 2006, 19:49:27     
     já jsem to tam svářečkou zavařil a hotovo
IP : 212.96.165.33

re: Spojka 513 .
19. 05. 2006, 19:09:32      kupcik@seznam.cz
     Já proti svářečům nic nemám ale vařit něco na motorce to je podle mě zhovadilost, samozřejmě kromě prasklýho rámu. Začíná to klíčema u brzd a končí nakopávačkama a řadičkama. Kdo takovou motorku pak koupí tak se jen diví.
Mira
IP : 212.71.155.2

re: Spojka 513 .
19. 05. 2006, 21:13:28      oficer.j@seznam.cz
     jo ja koupil taky s --pokusem o zavareny klice na brzde --stejne to bylo utrhly --tak sem koupil novej klic a bylo hotovec
IP : 212.158.134.242

re: Spojka 513 .
20. 05. 2006, 22:36:36      www.mxactive.wz.cz
     pro kupcik: ja to taky nevidim rad, ale kdyz mas treba startovaci hridel a nakopavacku oplne vohoblovanou, tak proc skoror zbytecne pulit motor, kdyz to proste muzes zavarit a v klidu dojezdit nez se posere neco vaznejsiho kdy se pulit motor musi? pak to jen vodbrousis a vymenis...
IP : 85.70.251.44

re: Spojka 513 .
21. 05. 2006, 11:08:37      cz-motokros@seznam.cz
     Nekdy i ja jsem pro tu svarecku :P ale musi to mit urcite meze ...
JS (Admin)
IP : 86.61.142.98

re: Spojka 513 .
22. 05. 2006, 10:33:10      kupcik@seznam.cz
     No pokud je to v časové tísni a stane se v horlivých přípravách na závod tak to jsem schopný pochopit, ale na svém stroji bych to určitě neudělal. Je lépe předchážet ožužlání hřídelů a to pouhým dotažením, a není to tolik času jak posléze se s tím trápit mnohem delší dobu. I v manuálu píší co se má po každým ježdění kontrolovat. A kdo to nedělá tak holt potom svařuje. A zároveň se i při nedodržení servisu riskuje více než ožužlaná hřídel a jde v každým případě o držku.
Mira
IP : 194.108.113.35



Zpět na seznam témat

Vkládání příspěvku
Email :

Spisovně PEPA , velkými písmeny (ochrana proti robotům) :

Nadpis :

Text příspěvku :

© web design Jaromir S