519 .
18.07.2004 miskkr@email.cz
potrebuju poradit.Davam do ramu z kawy kx 250 motor 519 ale necham tam originalni vejfuk(jen s upravou) a nevim jestli to nebude vadit..pak taky potreju vedet jaky maj bejt trysky v karbecu pro 519 a jestli tam nejde karbec z 516...no a nemate zkusenosti jak \"velkej\" ma bejt ten chladic?ja tam totiz davam nejaky topeni ze ze zetora ci co a tak nevim aby to uchladilo...vody vom topeni bude neco pres 1.5litru dik;-)re: 519 .
19. 07. 2004, 08:22:52
Ten vyfuk zkus sehnat originalni nebo z nejake jine 125ky,na ten z 250ky to nebude delat dobrotu.Karbec tam z 516ky muze byt, je stejny jako 519kovy akorat nema sytic, a natryskuj ho podle manualu 519ky. V 519ce je originalne 0,9 l vody,ale vic nebude vadit akorat dej pozor, aby to chladic uchladil.re: 519 .
22. 07. 2004, 12:00:13 piotrekx83@tlen.pl
strzałka,ile Cie wyniosła rama od kawy?masz jakies czesci na zbyciu od silnika typu 519?re: 519 .
24. 07. 2004, 23:56:31
Pis to CESKY, nedokazu to precist.re: 519 .
25. 07. 2004, 14:38:32 miskkr@email.cz
Potrboval bych este jednu radu-motorka je komplet slozena uplne v klidu vypada moc pekne dyztak zaslu sem foto do galerie ALE:jiskru hazi jak svin...svicka je porad ulita ale ani neskytne na roztlaceni vubec na nakopavani ma malinkatou snahu...Zapalovani je ducati nejde stelovat!!Zahada ze?Poradte co s tim prosim!dikre: 519 .
28. 07. 2004, 11:47:01 mfrumar@atlas.cz
Skus tam dat jinou svíčku.Protože venku jiskru hazet muže ale ve valci už nimusi.Orig. tam ma bejt PAL X 15 nebo 17.