250-513 MOTOR-NECHYTA !!!!!! .
10.07.2004 David-Sevcik@seznam.cz
Zdravim, mam veliky problem,kdyz jsem vyresil uz tu spojku, tak mi to zase pro zmenu nechyta. Jiskru da dobrou skousel jsem to na 5ti svickach, 2,5mm pred horni uvrati to mam. Karburace je vycistena, benzin tam ale nejde.Kdyz nasaju do injekcni strikacky a pokapu pist a valec, tak mi chytne! Ale hned zase chcipne. Koukal jsem na simerinky jestli nekde neprisava vzduch, utesneny je to dobre. Navic nechytne ani na roztlaceni, a kdyz sundam tu gumu od filtru tak nesaje ale fouka! Takze to mi prijde divny. Napadlo me jestli nemuzou byt praskly krouzky, nebo ucpanej vyfuk. Nebo jestli neni vule na klice, ze by se to zapalovani nedalo vystelovat, nevim ale dnes jsem s tim ztravil cely den, tak me zajima jestli mi da nekdo radu, co popripade by s tim mohlo byt. Tak dik moc, za jakoukoli radu, jdu sundat valec.re: 250-513 MOTOR-NECHYTA !! .
11. 07. 2004, 11:37:29 cz-motokros@seznam.cz
A co se stane kdyz to naslapujes ? je svicka vlhka od benzinu ?re: 250-513 MOTOR-NECHYTA !!!!!! .
11. 07. 2004, 17:23:12 david-sevcik@seznam.cz
Svicka mokra je, dnes se mi povedlo ze mi chytla ale kdyz jsem ji dal do otacek tak hned chcipla, musel se rukou zacpat karburator z ty strany od filtru a jako ji dusit. Nechapu to, predstih je vystelovany 2,5-3mm. nejsem si jistej jestli treba neni prasklej krouzek nebo neco ze by benzin tek do karteru je to v haji, uz fakt nevim. Uz ani neverim ze to pojede. Kdyz tam nasadim tu gumu od filtru tak si ani neskrtne, nekdy chytne a de 2-3vteriny ale pak chcipne. Fakt uz nevim.re: 250-513 MOTOR-NECHYTA !!!!!! .
11. 07. 2004, 17:35:42 david-sevcik
Nevite nekdo o nekom kdo ma dily nebo opravuje CZ? Nejlepe nekde Praha-Kolin-Nymburk?re: 250-513 MOTOR-NECHYTA !! .
11. 07. 2004, 20:27:59 cz-motokros@seznam.cz
jakymi trysky mas v karbecu ?re: 250-513 MOTOR-NECHYTA !! .
11. 07. 2004, 20:30:04 cz-motokros@seznam.cz
pokud musis ucpavat privod vzduchu pri chytani tak vlastne obohacujes smes ... Zacalo to delat z niceho nic ? pokud ano , nenabiralo to driv otacky ? drzelo volnobeh ?re: 250-513 MOTOR-NECHYTA !!!!!! .
12. 07. 2004, 20:11:05 david-sevcik
Ale driv jela jak hovado, takze to podle me triskama nebude. Me uz ten krap unavuje, proste se mi vysypaly rychlosti, tak jsme rozebraly motor, daval jsem tam novou hridelku od razeni, a pak jsme to dali dohromady, uz i tu posranou spojku jsme spravily. kdyz striknu trochu benzinu do valce tak to nekdy chytne, uz na to asi dlabu, nebavi me se v tom porad stourat. Fakt nevim.re: 250-513 MOTOR-NECHYTA !!!!!! .
12. 07. 2004, 21:06:59 igork@zoznam.sk
Najprv odtrh na ramienku presne 0,35 mm, potom predstih presne 2,5 mm pred HÚ, skontrolovat, ci nepreskocilo magneto alebo vacka na kluke, ak tvrdis, ze folosny luft to nema, tak to pri dobrej kompresii proste musi ist.re: 250-513 MOTOR-NECHYTA !!!!!! .
14. 07. 2004, 18:49:40 david-sevcik
to je vsechno hezky, ale me to ani pri tehle vecech nejde, posledni moznost, koupil jksem uplne novy guferta, vser utesnim dam novy papirovy tesneni pod hlavu a jeste jednou vycistim filtr, a pak uz to musi jit, jinak by to nedavalo vubec smysl!!re: 250-513 MOTOR-NECHYTA !!!!!! .
14. 07. 2004, 18:52:11 david-sevcik
vycistim karbes,to byl preklep. Pripadne sehnmat jinej motor,ale tenhle je po go. nema ano setinu milimetru vuli.takze by to byla skoda penez.re: 250-513 MOTOR-NECHYTA !!!!!! .
15. 07. 2004, 11:31:13 Michal
A neskratuje ti někde ňejakej drátek. Že máš třeba porušenej obal drátku a dotýká se to rámu?re: 250-513 MOTOR-NECHYTA !!!!!! .
15. 07. 2004, 18:28:13 david-sevcik
Drat snad zadnej delal jsem novou elektriku, ale prisel jsem na to ze je v haji lozisko na klice, toho jsem si nevsiml jedna rada kulicek je uplne vydrena, uz jsem koupil novy lozisko 3205 (C3-to je jen vule-normalni) problem bude vyndat to stary, navarim na nej dva srouby a vytahnu ho,abych nemusel rozebrat motor, snad to pujde. Vymenim ty gufera 25*40*7 a 30*40*7, koupil jsem novy kladivko a indukcni civku a je i novej kondenzator. A musi to jit, uz tomu dokonce zacinam i verit, snad me nesklame. A udelam teda jeste radsi novou elektriku. Snad pude.re: 250-513 MOTOR-NECHYTA !!!!!! .
15. 07. 2004, 21:56:47 igork@zoznam.sk
Pravdepodobne to bude v tom lozisku, totiz nekupuj akekolvek lozisko tohoto cisla, lebo pri nahriatom motore ma kazde lozosko inu volu, to mo vplyv na predstih a odtrh a na zivotnost loziska piestneho cepu a cepu klukovky, daj tam v kazdom pripade lozisko vysokootackove pre pracu v extremnych podmienkach, lebo jeho vola znamena aj podsavanie falosneho luftu cez gufero.Na trhu su aj lacne loziska, nedaj sa zlakat, lebo niektoe robia opacny efekt, po nahriati sa maju snahu zadierat. Nechaj si poradit. prajem uspech.re: 250-513 MOTOR-NECHYTA !!!!!! .
16. 07. 2004, 16:57:23 igork@zoznam.sk
Uz ti to ide ? Ja som bol dnes jazdit, mne to po preplaveni karburatora chyta na supu ako sa u nas hovori, teda na prvy dotyk nohy a paky, ak zistis v com bol u tvojej motorky problem, daj mi vediet.re: 250-513 MOTOR-NECHYTA !!!!!! .
16. 07. 2004, 18:12:31 david-sevcik
Dnes neni cas, lozisko me stalo 240KC a je znackovy. Ma dve rady kolecek. Nevim co by na nem melo bejt spatnyho. Snad to dame o vikendu dohromady. Co mas za moto?re: 250-513 MOTOR-NECHYTA !!!!!! .
17. 07. 2004, 08:44:16 igork@zoznam.sk
Ja mám Zetora ČZ 250 - 513 petkvalt, ram som upravoval podla Hondy CR, plasty a blatniky su z Hondy CR, nadrz je z ČZ 125 - 519, sedadlo z Yamahy. Ostatne je zetoracke. Niekedy ju nafotim a poslem do fotogalerie, teraz idem do Bulharska tak nebudem doma, az koncom mesiaca.re: 250-513 MOTOR-NECHYTA !!!!!! .
17. 07. 2004, 11:07:24 david-sevcik
Tak lozisko se mi povedlo vyndat, kdyz se na nej navarili ty srouby tak to prasklo, uz tam dam to novy a zkusim to. Snad to uz pude. Napisu zejtra jak jsem dopadl.re: 250-513 MOTOR-NECHYTA !!!!!! .
18. 07. 2004, 23:10:29 david-sevcik
JEDE, jdu se ozrat! dale jen BEZ KOMENTARE diky vsem.re: 250-513 MOTOR-NECHYTA !!!!!! .
20. 07. 2004, 22:34:13 david-sevcik
Uz to zas nejede. Asi to rozkopu! Jela a zas nejede, musim sehnat jinej motor jinak si uz do konce zivota nezajezdim.re: ČZ380 likvidátor kondiku .
27. 07. 2004, 11:29:31 vrana.pavel@centrum.cz
Nevím čím to je,ale odchází mi kondenzátory na zetce,měl s tím někdo zkušenosti jinak jede a chytá na brnk. (jediný co mne napadá jestli se nepřehřívá v zápalku) dík všem za odpovědi Pavelre: ČZ380 likvidátor kondiku .
28. 07. 2004, 17:29:15 Bob
Pavle, jestli jsi dal kondík s označením výrobce PSL tak se nedivím že odchází. Na jawamanii na tenhle typ všichni nadávají. Já jsem na ČZ 380 zkusil kondík z výroby bývalé PAL Kroměříž, takový kratší s bakelitovým víčkem a to byl taky šmejd. Do plechové trubky nacpali obyčejný kondík co se dává do televize a ani to není uvnitř ničím zalité. Po 100m se uklepaly vývody. Zkus někde sehnat starý kondenzátor co vyráběla TESLA, ten co býval v kývačkách nebo fichtlech, ty byly nejspolehlivější. Zdar Bob.re: 250-513 MOTOR-NECHYTA !!!!!! .
29. 07. 2004, 20:06:00
Kup normalni konden zator na motorku a uvidis ze pude.