čz 380/981 .
14.02.2006 carlosktm@quick.cz
Čau,
na hodně zetkách tady v galerii vidim,že tam jsou ráfky se zlatejma středama děláte si to sami,nebo to od někoho kupujete vcelku?Nevíte,kde by se nechala sehnat hlava s vyfrézovanejma žebrama (čz 400 \'74).
re: čz 380/981 .
15. 02. 2006, 10:49:25
ty zebra byli lite,ne frezovane a navic byla elektronova.....sehnat tezko...tyhle fabricke dily se vyrabely na kusy a to jen pro tovarni jezdce...ja o jedne vim, ale nechce ji prodat...navic mam dojem,ze vsechny fabricke hlavy jsou na 5 steftu a maji o dve zebra navic
spal
re: čz 380/981 .
15. 02. 2006, 11:03:18 z.vobecky@seznam.cz
Znám jednoho člověka. Je to pan Hřebeček, dřív taky jezdil. Je z Radotína a těhle věcí tam má spoustu.re: čz 380/981 .
15. 02. 2006, 17:05:17
ty zlate stredy sou zrejme strikanere: čz 380/981 .
15. 02. 2006, 17:05:45
jo a kolik ma ta hlava zeber(treba takovu mam)re: čz 380/981 .
15. 02. 2006, 17:06:50
k textu nademnou ma 13zeberre: čz 380/981 .
15. 02. 2006, 19:01:38 Pepa H, 3xy@seznam.cz
Originální tovární středy kol jsou z elektronu. To je slitina Al + Mg + Zn + Mn. Má výhodu že je asi o třetinu lehčí než hliník, ale zase velmi rychle oxiduje. A to i do hloubky. Proto se na povrchu eloxováním vytváří ochraná vrstva, ta má barvu do zlatova. Při renovaci to kutilové barví zlatou barvou na pohřební věnce a vydávají to za nové díly.re: čz 380/981 .
15. 02. 2006, 20:08:35 carlosktm@quick.cz
Ke druhému příspěvku to je mi jasný,že je ta hlava odlitek myslel ty žebra odfrézovat na tý hlavě s řidčim žebrováním, udělat takovou repliku.