Karburátor .
4.02.2006 Ladičmann
Myslíte že když přírubu ke karburátory (myslím ze strany válce) prodloužím nebo zakrátím tak si něco na výkonu pomůžu ? mám jawu 250/353. Nekdo mi říkal prodloužit a prodloužení udělat z měké hadice aby tlumilo vibrace a nekdo mi ríká at to zkrátím že tam bude větší podtlak. Vážně nevím. Dík za rady !re: Karburátor .
4. 02. 2006, 17:24:12 590@seznam.cz
Vliv na vykon to ma. Zkus urcite oboji kdyz ses ladic, ale nejdriv bych zkusil delsi, ale prodluz to tak cca o centimetr (vic ne, to uz by ani nemuselo jet:)).re: Karburátor .
5. 02. 2006, 11:54:20 Wema
Dík moc .... určitě to zkusimre: Karburátor .
5. 02. 2006, 20:23:35 Lukas
V zasade plati, cim dlhsia priruba tym pruznejsi motor, lepsi priebeh. Cim kratsia, tym vacsi max. vykon, ale horsi priebeh. Na jawe 250 by som s tym nehybal, skor skus vacsi priemer difuzora, a patricne k tomu aj vacsi saci kanal.re: Karburátor .
5. 02. 2006, 20:45:50 Wema
A je na škodu kdybych přírubu natočil směrem nahoru a karbec by byl nakloněnej ořeba o 30 stupnu vzhledem k motoru ? Chtel bych to jen jako machrovinku ale rad bych aby mi to neco pomohlo. jo a ohledne karbecu - co doporucuješ ? Tam je original 26 myslím,že. Dát tam 30 ? A z čeho tam dát ? Já mám doma karbec z 513 ale ten má 36mm :-( to by byla vražda :-( zahlceni motoru a nic.re: Karburátor .
5. 02. 2006, 21:26:37 590@seznam.cz
Ale kdyz zvestis saci kanal, tak musis vyfukovy. A na skodu by nebyl i prepousteci, protoze ten je u jawy jen jeden a ne jako u zetky 4. Zda delat to prirubu nebo ne je na tobe, ale zkusit to muzes... Jeste me napadlo to sani zkratit a dat tam saci klapku. Co ty na to?re: Karburátor .
6. 02. 2006, 09:43:13 wema
Saci klapku ? Vubec nevim jak to vypada. Myslíš jako přívěru ?re: Karburátor .
6. 02. 2006, 09:49:34 Wema
Jo a Jawa nemá jeden přefuk ale dva. Pokud jde o tu přírubu tak mi nikdo neporadil zda ji můžu natičit směrem nahoru a jestli nevadí sklon karburátoru.re: Karburátor .
6. 02. 2006, 12:07:47 590@seznam.cz
Ja myslim, ze kdyz ji natocis nahoru, tak by to nemelo vadit a do puvodniho tvaru to das vzdycky
re: Karburátor .
6. 02. 2006, 15:58:12 klejma@seznam.cz
pokud prodloužíš sání (mezi karburátorem a válcem) Zhoršíš průběh..ale motor bude mít o něco málo vyšší výkon a bude dosahovat vyšších ot. Pokud nakloníš karburátor u kejvačky-hrozí že se ti bude sekat plovák nebo nebudeš mít správnou hladinu v karbecu..Trubku sání můžeš mít v úhlu ale přírubu co drží karburátor přivař vodorovně(do mezery mezi ty příruby dej silnou gumu..kuli vibracim) Přívěra ta je ve výfukovém kanálu u new dvoutaktů!!! ale můžeš udělat klapky v sání=lepší průběhre: Karburátor .
6. 02. 2006, 20:01:20 wema
může mi někdo ty klapky popsat ? Tu přírubu každopádně prodložím :-) mám rád neurvalá stroje s vyšším vykonem :-)