Klikový hřídel .
13.01.2006 Wema@centrum.cz
Mám vážná dotaz. Pište mi pouze pokud jste si 100% jisti že máte pravdu. Odlehčil jsem klikovku ( odlehčení jsem ubral po obvodu setrvačníků ... nikoli z boku) na jawě 250/353 a chtěl bych se zeptat zda musím ubraný prostor vyplnit nalisováním hliníkového kroužku nebo stačí když vylehčovací otvory vyplním korkem? Jde o to že kdybych to nechal jak to je tak by se mi asi špatně stláčelo palivo a nešlo by ideálně nad píst. Snažím se ten motor naladit ... prosím poraďte ! Za nápady a rady MOC MOC MOC děkuju, jste ochotní. Motorkáři by si měli pomáhat ! Dík !re: Klikový hřídel .
14. 01. 2006, 11:14:04 oficer.j@seznam.cz
urcite to music vyplnit ----dal bych tam hlinikovou podkovu
re: Klikový hřídel .
14. 01. 2006, 12:39:28 wema
ale ubral jsem pouhých 5,5 mm na průměr, to znamená 2,25 mm na poloměr. Opravdu se taková směšná hodnota musí vymezovat ? Nestačí pouze korky do vylehčovacích otvorů aby se tam zvedl tlak ?re: Klikový hřídel .
14. 01. 2006, 12:43:48 Pipik
Zdravim.. Joo určite to musiš vyplnit protoze by to melo malej tlak a asi bys to hlavne neviladil... a když ano tak by to nemelo ten učel proč to odlehčuješ..preci kuli výkonu...re: Klikový hřídel .
14. 01. 2006, 12:47:18 Pipik
a hlavne to vypln hlinikem... korek je jinak tezky a nemel bys vyvaženou kliku...a po chvilce ježdeni by se vyklepali ložiska....to je muj názor...a napiš jak to dopadlo docela me to zajima..re: Klikový hřídel .
14. 01. 2006, 12:57:27 wema
Vy me asi nechapete. Ty otvory v setrvacnikach jsou normane bez vyplne a když zeberu nejaky drobny objem na setrvacnikach tak ted objem navratim zpatky kdyz vyplnim ty otvory korkem. Nebo zeptam se tak ... vadi kdyz uberu objem z jineho mysta a vratim to jinde ? Ja myslim že dyž tam narazim ty korky tak tam bude dostatečný tlak aby se palivo dostávalo nad píst !re: Klikový hřídel .
14. 01. 2006, 14:29:49 oficer.j@seznam.cz
jo tak v tomdle ti neporadim --myslel jsem ze si to ubral po obvodu
re: Klikový hřídel .
14. 01. 2006, 15:40:29 kupcik@seznam.cz
Měl bych dotaz proč odlehčuješ kliku, co by ti to mělo přinést??Dají se odlehčit jimé věci proč právě kliku??re: Klikový hřídel .
15. 01. 2006, 11:14:24
miro to je kejvacka ne motokrosre: Klikový hřídel .
15. 01. 2006, 11:46:11 vedro
ja myslim ze to jinam vratit nemuzes, proc by si ji teda pak odlehcoval?re: Klikový hřídel .
15. 01. 2006, 14:04:14 kupcik@seznam.cz
Ještě jednou co by ta odlehčená klika měla dělat lepšího??Wemo?re: Klikový hřídel .
15. 01. 2006, 15:16:32 Wema
Stroj by měl jit lepe do otacek, neni to z me hlavy ... je to z tovarnich planu jawa. Pry ale ztratim krouťák. Něco za něco. Na trati víc uplatním otáčky ....re: Klikový hřídel .
15. 01. 2006, 16:14:05 kupcik@seznam.cz
Do otáček asi půjde lépe, ale ty potřebuješ i výkon a hlavně kroutící moment to znamená hlavně naplnit motor směsí.To je otázka přefuků a časování které řídí píst a samožrějmě výfuk ten u dvoudobého stroje dělá hodně moc.Samotná klika ti asi moc nepomůže když motor nenaplníš palivem.Jestli máš náladu a tomto diskutovat tak mi písni na meila co jsi tam ještě dělal za úpravy.Ale úpravám pístu se určitě nevyhneš taky.
Hodně zdaru čau Mira
re: Klikový hřídel .
15. 01. 2006, 17:18:30 wema@centrum.cz
Klidně mě kontaktuj na mail ... urcite mam zajem o tom pokecat. v pístu jsem zatím vyřezal dole ty přepážky a nevím co dál ....re: Klikový hřídel .
16. 01. 2006, 17:43:20 kupcik@seznam.cz
Máš ICQ mé je 202224783 čau Mirare: Klikový hřídel .
17. 01. 2006, 16:14:36 wema
jsem na intru ... pokud vyjde čas tak se ozvu !re: Klikový hřídel .
19. 01. 2006, 06:11:33 kupcik@seznam.cz
Jo já jsem na netu skoro každej den.
Mira