MX-ON-line poradna

>>>>>>> .. .
15.12.2005      b
     cuss,
potřebuju si koupit motorku!!! měl sem dřív fichtla! a ten se rosekal!! Teď si chci koupit něco ,,lepšíhpo\" ale vůbec nevim co! poraďte prosím Vás! mám na to 10.000 Kč motorku klidně bez papírů! ale hlavně aby to neřvalo jako fichtl a mělo to minimálně stejný výkon!!!
ICQ:288-910-320

re: >>>>>>> .. .
15. 12. 2005, 18:23:29     
     a jak se ten fichtl rosekal??? aby to nebylo pristupem k motorce... protoze dyz sem mal ja fichtla tak sem na nem vse opravil- od ramu, puleni motoru, proste vse.... a dyz je clovek linej tak nic neopravi....

re: >>>>>>> .. .
15. 12. 2005, 19:02:53     
     jsme jeli závod na takový polní cestě! a v dooost prudký zatáčce mi vypad motor!! a skoušel jsem to dát dohromady a profíci na to koukaly a už to faakt nešlo! jinak bych ho ještě měl!! takže přítup DOBREJ!!!!!!

re: >>>>>>> .. .
16. 12. 2005, 10:24:48     
     beepop to si zas ty?

re: >>>>>>> .. .
16. 12. 2005, 15:23:14      Wema
     Tobě vypadl motor jo ? To seš borec. Matišky a šrouky ti moc neříkají. Kup si max. nejakou 175 jawu a mlč ... já jsem měl pincka pak 125/355 a ted mam 250/353 kross a vsechno slape a nikdy mi nic nekleko, a kdyz kleklo tak pak zase jelo ! Dat ti 516 tak ji zadres.

re: >>>>>>> .. .
16. 12. 2005, 15:25:23      ondrush@ymail.sk
     s tymto pristupom by si silnu motorku naozaj rychlo odrovnal, alebo by ona odrovnala teba...

re: >>>>>>> .. .
16. 12. 2005, 15:42:51     
     asi tak ^^^^^^^^^

re: >>>>>>> .. .
16. 12. 2005, 17:28:58     
     chci ,ale maimálně 125 víc NEE !!!

re: >>>>>>> .. .
16. 12. 2005, 19:58:39     
     Jestli máš jen 10 ´tis. tak do zetky nechoď týden jezdit hodinu spravovat,pořád dotahovat rozetu,dotahovat motor pořád něco,já sem tu svoji před měsícem zadřel a rozjebalo mě to klikovku a spravovat to neni nic moc

re: >>>>>>> .. .
16. 12. 2005, 20:05:21     
     noo ,tak to ale teda potom co??

re: >>>>>>> .. .
17. 12. 2005, 10:14:03      wema
     kup si 175 nebo 250 jawu, udělej si krosku a jezdi .... továrka pro tebe nemá význam pokud si toho doma moc nezpravíš. jawa je si podobna at uz fichtl nebo dvěapůla .. když umis fichtla umis jawu !

re: >>>>>>> .. .
17. 12. 2005, 12:30:02     
     jo kup si jawu 250 kejvacku , udelej si z toho krosku a jezdi (mimochode skoro vyjede vsechno) a hlavne ma dlouhou zivotnost

re: >>>>>>> .. .
17. 12. 2005, 15:32:39      Wema
     250 doporucuju, mam taky kejvacku dneska kolem 11:00 jsem se na ni vysekal a mam zlomenou nohu, potrhany vazy a obrazeny zebra .... vidite co dokaze.

re: >>>>>>> .. .
17. 12. 2005, 19:33:50     
     hele, asi si kup kolo- to bude nejlepsi... jo a jak ti mohl vypadnout motor?? to si treba hodinu pred tim necejtil ze je volnej?? ale stejne ti nemohl vypadnout, protoze pokud ja vim tak 2sroubech na hore a na1 u stupacek, takze =3srouby ti nemohly vypadnout v jednu chvili... a jaky profici na to koukali:-)

re: >>>>>>> .. .
17. 12. 2005, 19:36:29     
     bob.long.........to si ty!! ze jo...

re: >>>>>>> .. .
17. 12. 2005, 22:53:03      Wema
     Nechte ho už bejt. Je to mladej nadšenec kterej sem napsal svuj dojem. Vazne zijou i takovy debilove, kteri kazdyho mladyho odradi ....

re: >>>>>>> .. .
18. 12. 2005, 07:51:24     
     díky za zastání!!!!! :--))

re: >>>>>>> .. .
18. 12. 2005, 09:16:40     
     ale dyz pise ze chce nejvic 125ku a pritom tady nekde psal ze i 50ku tak asi zrejme nevi jakej ma 125ka vykon. ta by ho hned pri prvnim rozjezdu sundala jak hovno. a pak by to neumel opravit. jinak ja sem pro pro mlady nadsence...

re: >>>>>>> .. .
18. 12. 2005, 09:35:14     
     noo, tak nějakou 80 nebo 90 bo tak něco!! protože 50 ta už mě nabavila!! byla to na ní nuda!!! proto chci nějakej větší objem!!

re: >>>>>>> .. .
18. 12. 2005, 09:44:49      wema
     Dobrejm mechanikům doporucuju 90 kross jawu ... ale pry se na ni musi hodne opravovat .. sere se tam zapalovani.Ale je to 5ti kvalt a myslim ze je to neco mezi fichtlem a dveapůlou !

re: >>>>>>> .. .
18. 12. 2005, 10:37:45     
     dej mi prosimtě nějakej odkaz kde ji mohu lépe vidět!! bo tak něco!! a jaká je tak cena??

re: >>>>>>> .. .
18. 12. 2005, 11:00:22      oficer.j@seznam.cz
     jel jsem na 90ce (motoricky by to do terenu jakstaks slo )-ale hodne poruchovy (prevodovka,kratky predny vidle(u starsiho typu),ram -1trubka,spojka,lozisko na klice je maly(sypalo se) ---- nedoporucoval bych (mimoto neni moc nahradnich dilu) ale jinak to ma rotacni soupatko

re: >>>>>>> .. .
18. 12. 2005, 11:01:55     
     a jeste devadesatky jsou drahy (lidi uz nevedi co by chteli)


re: >>>>>>> .. .
18. 12. 2005, 12:46:39     
     no fakt jste mi zmotaly hlavu! :-/

re: >>>>>>> .. .
18. 12. 2005, 17:48:56      wema
     jak jsem řekl ... já jsem měl pincka předělanyho na kros ... pak 125/355 (na tom se s enaucil jezdit) ... ted mam 250 predelanou na kros a v pohodě (foto v galerii: Jawa 250 Sprinter) ... ted jsem se na ni teda rosekal tak nejezdim a dlouho nebudu.

re: >>>>>>> .. .
18. 12. 2005, 18:36:57      jirka
     jawa 90 jede pekne, ale je dyz je v origo stavu ta je vylozene HNUSNA a NA HOVNO, ale dyz je upravena na kros.......

re: >>>>>>> .. .
19. 12. 2005, 14:34:53     
     CHOD UZ DO P.ČE!!!sa furt vypytujes jak k...t!!

re: >>>>>>> .. .
19. 12. 2005, 20:23:16      anonymus :-)
     Klídek chce vás vytočit nedejte se.

re: >>>>>>> .. .
19. 12. 2005, 20:47:00      wema
     kurva tak se ptá, od toho to tady je .... ste fakt nervózni paka !

re: >>>>>>> .. .
20. 12. 2005, 10:16:22     
     wema chci videt dokdy te to bude bavit


re: >>>>>>> .. .
20. 12. 2005, 12:08:16      wema
     řeknu ti svů názor, možná se ti nebdue líbit ale mě je to fuk. Já neobdivuju lidi co vysolí 15000 a koupí si 513 ale obdivuju ty do si koupej vrak za 2000,- a udělaj z neho vlastnima rukama stroj vhodný konkurenci továrky. já jsem za 600,- koupil jawu 250 a ted stíhá v klídku 516ctky tak to je to čemu holduju !

re: >>>>>>> .. .
20. 12. 2005, 15:14:20      Jirka89
     pravda je ze je tady diskuse od toho, aby se lidi ptali na to co nevi... ja taky plno veci nevim, treba vubec nechapu 4takty (ventily, ten retez a takovy sracky, tak jestli nekdo vite tak napiste) cus

re: >>>>>>> .. .
20. 12. 2005, 18:47:07      wema
     rozdil mezi dvou taktem a 4 taktem je ten že dvoutakt zvládne spalovací proces za jedno otočení klikovky a 4 tak za dve otáčky. 4takt využívý pouze prostoru nad pístem a dvoutak i klikové skříně pro přenos paliva. Ventily jsou dvojího typu, ssací a výfukové když je otevřen ssací tak vyfůkový je uzavřen a obráceně. Ventili má pouze 4takt. retez je rozvod OHV a rozvod hrideli se nazyva OHC ... zalezi to na tom co pohani ventili zda vahadla pres hridel nebo ozubeny kola pres vacky. Ozubeny kola pak žene řetěz ..... pomohl jsem ti ? Doufám že jsi to vsechno pochopil. Pokud tam mám nejakou chybu tak me jiste zbytek opravi !

re: >>>>>>> .. .
20. 12. 2005, 19:12:29      ondrush@ymail.sk
     wema: az na to OHV a OHC, to si prehodil, s tebou suhlasim



Zpět na seznam témat

Vkládání příspěvku
Email :

Spisovně PEPA , velkými písmeny (ochrana proti robotům) :

Nadpis :

Text příspěvku :

© web design Jaromir S