benzin+svicka .
11.12.2005 oficer.j@seznam.cz
Cest
Jakej lijete benzin do 250/513
Ajaka je nejvhodnejsi svicka pro tuto moto (v manuale pisou pal x/17 nebo champion L-30) sou dobry nebo je neco lepsiho? vsem moc dik
re: benzin+svicka .
12. 12. 2005, 15:44:15 kupcik@seznam.cz
Čau, já jezdím na Brisk 15 a chytá a jezdí to v pohodě i teď v zimě. Délka závitu je podle hlavy.
Ideál je pokuj je závit svíčky dlouhej tak aby byl s hranou hlavy.Sundej a uvidíš. Jo a beneli stačí natural 95 a dobrej olej, já dávám syntetiku a 1:50 a
funguje to bez problému.
re: benzin+svicka .
12. 12. 2005, 16:16:10 oficer.j@seznam.cz
hele dik moc pomoh si mi
re: benzin+svicka .
12. 12. 2005, 20:23:27 klejma@seznam.cz
Což se týče svíček brisk...dlouhej závit se značenej=.L..krátkej=.N..Číslo znamená tepelnou hodnotu(12=hodně studená sportovní svíčka)čim větší číslo tim teplejší.Y=vysunuté jiskřiště(neni pro dvoutakt podstatné)..Pro volbu svíček je důležité jakou má svíčka barvu dole po ostřejší projíždce(trochu tmavší cihlová=ideál...skoro bílá=POZOR vyměnit za studenější menší číslo!!hodně černá naopak teplejší..ale nejprve to chce mít správně seřízený motor.!.Svíčky brisky ozačené premium atd..pro dvoutakt nepoužitelné!(potřeba většího napětí jiskry----otec dělal vedoucího zkušebny v brisku..Já pro požívam 516ku N12Y Pro 380ku N12Y-N14Y ..ale v zimě teplejší 14 až 15 (moje mota viz galerie 380/suzuki)re: benzin+svicka .
13. 12. 2005, 14:30:26
Může se svíčka zničit???Moje bývalá 513 to uměla.Nevím sice jak,ale po 200m byla svíčka nepoužitelná.Ale teď mám druhou zetku a ta jede na každou.
re: benzin+svicka .
13. 12. 2005, 16:13:44 kupcik@seznam.cz
svíčka se zničit nedá jen je problém že se na svíčce okolo izolátoru udělá karbonová vrstva a ta dělá svod a špátně to hází jiskru,několikrát se mi to stalo a problém se dá řešit dvěma způsoby koupíš novou svíčku což je řešení,které se nabízí a nebo svíčku, která ti nehází dáš do motocyklu, kterej má silnější zapalko já to nacpu do simson a projedu ji stačí kouseka pěkně jí dát pokouřit vysoký otáčky. Pak je pěkně cihlová dám jí do své 513 a jede jako šlak. Problém pokud nejede tak je to otázka směsi a to je laborování na dýl- ideál pokud je teplota svíčky správná a směs ideální tak má cihlovou barvu a je ČISTÁ dez náznaku usazování karbonu, pokud je tomu naopak tak je špatná směs nebo teplota svíčky.Teď z toho asi budeš jelen, ale je to tak.Vychytat správnou svíčku je celkem dost složitý pokud je na nic směs ale pozor na bílou svíčku ta signalizuje chudou směs a tím pádem málo oleje a to hrozí karambolem říká se tomu zadření.Já jezdím Briska 15 hlavní tryska 150 volnoběh 35 a po prohnání je moc krásná teda ta svíčka.
Hodně zdaru při ladění, nenech se odradit výsledek stojí za to když to funguje nemáš co řešit :-)
Hodně zdaru Mira
re: benzin+svicka .
13. 12. 2005, 17:58:26 klejma@seznam.cz
Kolega předemnou má ve všem pravdu..!Svíčka je prakticky nezničitelná(tak 10tis. km)Mě se jí jednou povedlo zničit v mé padesátce(MALAGUTI FIFTItop 11k..)byla to bosh..povedlo se mi upálit elektrodu..Pokud ti za 200m motorka zničí svíčku-tak to máš místo zapalování namontovanou svářečku,ne?:-))).......ÚPLNĚ čistou cihlovou barvu bych u dvoutaktu moc nedoporučoval(teda pokud jí nekontroluju zrovna po výjezdu na dloooouhý táhlý kopec naplno na poslední kvalt..pak jo..)Přecejen sporovní dvoutakt má hodně bohatou směs s olejem...o proti automobilu kde chod správného spalování zaručuje řídící jednotka..