125/516 vodnik .
11.12.2005 kocurek@atlas.cz
Zdravim vsechny zetkare.V motokare pouzivam 516 soupe-vodnika,je dost vykonny,ale nemam stastny vyber na svicky. Nemuzete mi poradit nejakou osvedcenou s dlouhym zavitem ? dekuji za kazdou radu nebo doporucenire: 125/516 vodnik .
11. 12. 2005, 15:41:09
tak to nebude 516! to je 519!! a nebo tam mas valec z neceho jinyho- pochybuju. posli foto tady do galeriere: 125/516 vodnik .
11. 12. 2005, 16:38:47
tak jsem prilozil nejake to foto( 125 vodnik )re: 125/516 vodnik .
11. 12. 2005, 18:21:46 590@seznam.cz
To jsem v zovote nevidel. Zkus NGKre: 125/516 vodnik .
11. 12. 2005, 18:21:53 590@seznam.cz
re: 125/516 vodnik .
11. 12. 2005, 18:23:15 590@seznam.cz
Ale jestli je to ceskej vyrobek tak bych tam dal brisk (nejsem si jistej jesli se dela s dlouhym zavitem) nebo boschre: 125/516 vodnik .
11. 12. 2005, 19:47:49
Je to 100 % ceska zetka , ta je konkretne vodou chlazena a ma neco pres 30 koniku, pak mam jeste dalsi dve ,ale ty jsou o neco slabsi ,jeden taky soupatkovy a druhy symetrak ,oba vzuchace .K tem svickam- chtelo by to neco od brisku(cenove dostupnejsi ) ,protoze chci teplejsi a studenejsi , takze trochu experimentovat.Myslel jsem jestli nema nekdo neco odzkousene.re: 125/516 vodnik .
11. 12. 2005, 20:55:08
ty vole tak to je husty, to bude asi zrejme zavodak, nebo by to mohl bejt 516 s jinym valcem....re: 125/516 vodnik .
12. 12. 2005, 17:06:40 David.86@seznam.cz
Muze to bejt dobry......ale vysere se to jenom jednoure: 125/516 vodnik .
12. 12. 2005, 17:33:18 kocurek@atlas.cz
Uz se to taky podelalo , ale da se to opravit.Je to klasika ,jenom ze to ma sani do kliky, stejny pist ,malicko jiny valec .Nejsem zadny odbornik ,ale kdyz se ze 125tkovym(nejenom) motorem zachazi slusne za studena az do provozni teploty a maze dost dobrym olejem a pak jeste trochu citu k razeni ,tak si motor nema na co stezovat a odvdeci se slusnym vykonem.re: 125/516 vodnik .
12. 12. 2005, 20:20:42 klejma@seznam.cz
Což se týče svíček brisk...dlouhej závit se značenej=.L..krátkej=.N..Číslo znamená tepelnou hodnotu(12=hodně studená sportovní svíčka)čim větší číslo tim teplejší.Y=vysunuté jiskřiště(neni pro dvoutakt podstatné)..Pro volbu svíček je důležité jakou má svíčka barvu dole po ostřejší projíždce(trochu tmavší cihlová=ideál...skoro bílá=POZOR vyměnit za studenější menší číslo!!hodně černá naopak teplejší..ale nejprve to chce mít správně seřízený motor.!.Svíčky brisky ozačené premium atd..pro dvoutakt nepoužitelné!(potřeba většího napětí jiskry----otec dělal vedoucího zkušebny v brisku..Já pro požívam 516ku N12Y Pro 380ku N12Y-N14Y ..ale v zimě teplejší 14 až 15 (moje mota viz galerie 380/suzuki)re: 125/516 vodnik .
12. 12. 2005, 20:36:54
OK diky ,problem je trochu v tom ,ze v elkach neni takovy vyber pro motorky.Co jsem zjistoval ,tak je z ceho vybirat ,ale jsou to vsechno svicky do aut,da se to taky pouzit ????????re: 125/516 vodnik .
13. 12. 2005, 17:33:22 klejma@seznam.cz
co bys taky chtěl za specialitu:-))chce to úpněně nejobyčejnější Lxx (xx=číslo na který musíš přijít sám..podle toho jak sem psal..bacha na bílou barvu..chudá směs nebo málo oleje nebo nevhodná příliš teplá svíčka..!!) tříelektrodové svíčky-ty taky nepoužívejte..napětí je sice stejné..ale je větší pravděpodobnost zanážení svíčky karbonem..!Je jedno jestli ti řeknou že je to do aut-zkus mi věřit..!!re: 125/516 vodnik .
13. 12. 2005, 21:12:56
Takze jo,zajdu vykoupit mototechnu a na jare zacnu testovat.DIKY a cest Zetkamre: 125/516 vodnik .
16. 12. 2005, 21:11:13
U šoupátkových vodníků v motokárách se nejčastěji používají svíčky NGK B10 EG a nebo podle podmínek i o něco teplejší (B9 EG atd.)re: 125/516 vodnik .
1. 02. 2006, 15:31:12 lyserk@azet.sk
neviete nieco o vložkach ktore boli vyrobene v považskej bystrici na slovensku bolo vyrobenych len niekolko kusou ktore boli dovezene do ciech bola to upravena vložka zo suzuki ktora zmenila chovanie motora-potrebujem o nej neake informacie (tvar,nakresi,foto...)