Slabá kompresia 513 .
1.11.2010 Duso380@azet.sk
zdravim, chcel som sa opýtať či môžem jazdiť s vôlou na krúžku v zámku 0.65mm valec aj piest je pekný bez škrabanca, je tam slabšia kompresia a ešte či neviete či sa dajú zohnať kované piesty, a pod hlavou mám tesnenie z tesniaceho papiera zeleneho vydrží to dačo ?re: Slabá kompresia 513 .
1. 11. 2010, 16:27:48 michaljanousek(a)centrum.cz
Vůle pístního kroužku je v normě. Pokud máš slabou kompresi je velká vůle pístu ve válci, chtělo by to změřit a případně vybrousit.
Kované písty se schání těžko a jsou dost drahé. Pro tvoje použití jsou zcela zbytečné, stačí obyčejné lité.
Co se týká těsnění pod hlavou, tak ji můžeš rovnou sundat a těsnění vyměnit za hliníkové.
IP : 147.229.86.11
re: Slabá kompresia 513 .
2. 11. 2010, 17:04:36 Duso380@azet.sk
dik za odpoveď, to je ten problem že nemám to hliníkové tesnenie pod hlavu, doma ho nevyrobím sú tam také dve drážky a na SR ho nezoženiem, aké má byť hrubé to tesnenie ? IP : 87.244.204.248
re: Slabá kompresia 513 .
2. 11. 2010, 18:55:49 cz-motokros@seznam.cz
Pri zachovani urcitiych zasad (sila tesneni) si to tesneni vyrob z hlinikoveho plechu
Admin JS
IP : 84.16.127.122
re: Slabá kompresia 513 .
2. 11. 2010, 20:33:32 Duso380@azet.sk
a neviete akú má mať sílu to tesnenie ? Ešte som sa chcel spýtať, ako zmeriam vôlu piestu a ojnice ? Stačia mi k tomu tie pliešky 0.1 - 1 mm ? Tym sa meria aj odtrh na ramienku v zapalovaní a tým som meral aj tú vôlu krúžku cca 2cm od vrchu valca IP : 87.244.204.248
re: Slabá kompresia 513 .
2. 11. 2010, 22:39:59 michaljanousek(a)centrum.cz
Na to jakou máš vůli pístu ti měrky rozhodně nestačí, musíš mít dutinoměr, aby jsi změřil ovalitu válce a mikrometr na změření pístu.
Originál těšnění se dělalo ve více tloušťkách, tuším 0,4mm a 0,6mm. Obecně ale záleží jak máš posazený válec, podle toho se určuje tloušťka těsnění. Jinak ty drážky co máš na mysli tak jsou vymačkané od vložky válce originál nové těsnění je hladké.
IP : 94.112.112.226
re: Slabá kompresia 513 .
3. 11. 2010, 11:17:34 cz-motokros@seznam.cz
domeroval jsem vzdy vzdalenost pistu od prostoru v hlave (pomoci cinu ktery se zmacknul na tloustku kterou jsem pak zmeril - strkalo se to pres diru pro svicku) ale uz si nepamatuju kolik ten rozmer byl ) . dej tam plech co mas , a dej vetsi tesneni pod valec (treba 3x a promazni to silikonem) prekontorluj aby nebyla kolize svicky , nebo hlavy s pistem . a vic bych to neresil . teda pokud z toho nechces mit totalni jehlu ;-)
Admin JS
IP : 86.61.159.242
re: Slabá kompresia 513 .
3. 11. 2010, 14:35:46 duso380@azet.sk
no, tak nato zatiaľ kašlem, zrejme to bude piestom, nové krúžky by asi nepomohli, inač tie drážky na tej hlave sú ako od výroby, by ma nenapadlo že by to otlačilo od vložky, vystrihnem tam plech ale to zase ubere na kompresii, to nebude mať potom žiadnu kompresiu, s tým cínom som to nepochopil ako si to meral, to myslíš tú vôlu piestu ? IP : 87.197.0.185
re: Slabá kompresia 513 .
3. 11. 2010, 23:39:21 michaljanousek(a)centrum.cz
Idealni bude kdyz si motor nechas udelat od nekoho kdo tomu rozumi, bude to rychlejsi a ve vysledkuni levnejsi nez kdyz se v
tom budes placat sam.
Dosedaci plocha hlavy musi byt rovna, jestli v ni jsou vytlacene drazky tak ti bude foukat i pres spravne tesneni. Posazeni hlavy se meri tak, ze pri nasazene hlave strcis do spalovaciho prostoru tenky cin a otocis motorem pres horni uvrat, potom zmeris tloustku zmackleho cinu.
IP : 94.112.112.226
re: Slabá kompresia 513 .
4. 11. 2010, 20:51:33 Duso380@azet.sk
motor som už spravil GO, nová ojnica aj klukovka ložiská guferá...na výbrus už neostal cash,opatrne zábrúsim tie drážky na hlave a dám tam tesnenie aké tam patrí, no čo, som začiatočník v ČZ motokrose, ešte sa mám čo učiť :) IP : 87.244.204.248