suzuki rm 250 z roku 1981-2 .
22.05.2008 pajda
nazdar čzborci a hned nenadávejte,raději poraďte(já už nevím).Kámoš si koupil tenhle stroj z roku asi 1981(mimochodem by to byl krásný veterán,jen kdyby na to něco bylo) a já se teď snažím to nějak dát do kupy a poladit aby to alespoň jelo.Jenže se do toho hrabali dva 15tiletí rádoby mechanici tak si dovedete představit jak to dopadlo.A teď k věci.Už sem ji naučil startovat(dřív bylo potřeba na roztažení studeného motoru auto ale teplá chytla),neudrží volnoběh a jak stoupnou otáčky začne vynechávat ale nechcípne a hulí jak darebný kamna,směs jde hodně z výfuku nespálená.Motor na otáčení šroubem na bohatost směsy nereaguje-nastavil jsem základní 1,5otáčky,jehla je na středním zářezu-začal jsem d nejvyššího,svíčka nová dle výrobce,jiskra krásná modrá.Těsnění mezi klapkama,motorem a karbošem jsem dal nové,příruba s gumou na karburátor je dobrá,klapky nové.A už nevím co dál,nechci zatím moc do motoru,majitel nechce moc investovat.Jo a ještě jedna věc.Když ji držím na zhruba čtvrtině otáček tak nevynechá(výš už jo),přidám plyn,okamžitě perfektně a čistě reaguje ale otáčky vyletí tak odhadem na tři čtvrtiny a zase vynechává.Pokud ji nechám spadnout do volnoběhu tak sice reaguje na přidání ale chod je zcela nepravidelný.Tak očekávám vaše rady a názory.Díkre: suzuki rm 250 z roku 1981-2 .
23. 05. 2008, 07:42:09 kupcik@seznam.cz
Podle toho jak to popisuješ, bych asi začal obráceně. Pokud to do čtvrt plynu reaguje a celkem dobře a nevynechává, potom bych dal jehlu níž nebo úplně dolů. Jehla ovlivňuje právě tento přechod. Pokud valí z výfuku nespálená směs, určitě bych se nebál že ji zadřeš. Tím by se mohlo docílit že to bude reagovat na další otočení líp. To že jde nepravidelně může být způsobeno také přisáváním kolem kliky. Záleží taky jak je vymlácený šoupě pokud tam kloktá tak to asi líp seřídit nepůjde. Pak ještě možná hladina pokud je moc vysoká tak se to bude uchcávat i se spuštěnou jehlou a taky kdo ví co je tam za trysku. Po ubrání když jde nepravidelně může být způsobeno že je v klice nachcanej benzín a než to vykucká tak to chvíli trvá. IP : 80.188.94.82
re: suzuki rm 250 z roku 1981-2 .
23. 05. 2008, 07:48:46 cz-motokros@seznam.cz
Zapalování origo ?
Predstih je dan kolik ?
Smes oleje (jaky) a benzinu v pomeru ?
Prekontroluj kabely od zapalka k civce ...
Barva svicky ?
Stav karbecu ? (vybehany soupe , jehla ...)
Stav vyfuku , origo ? (koleno i koncovka)
Admin JS
IP : 86.61.159.242
re: suzuki rm 250 z roku 1981-2 .
23. 05. 2008, 08:09:43 angelina63@email.cz
Velikce rád ti popradím jelikož do trěchto veteránů dělám a specielně do suzuki RM 125 a 250. Právě jsem dodělal něco podobného a posháněl jsem věci z celé republiky. Když jsem ji zkoušel, tak to prskalo, nešrl nařídit volnoběh, jelo to a zas nejelo asi jak popisuješ ty. Ažnakonec to přestalo jet úplně a přestalo to dávat jiskru. Poslal jsem komplet celé zapalování s cívkou a CDI k odborníkovi a ten to proměřil. Zjistil, že je stator KO a tak ho převinul. Před tím byla jiskra modrá a teď je krásně do červena. Od té doby motorka chodí jako vítr. Ale začal bych od utěsnění aby to nesálo faleš atd. Na toho chlapa mám kontakt. Fakt borec. V Suzuki Pardubice ti zjistěj na ten rok výroby jaké trysky, to je také důležité. Přesně tak jak to popisuje nademnou Admin JS je to hodně variant. Kontakt jestli chceš tak pošlu. Pevné nervy. Jinak je to krásný vzduchový veterán. IP : 77.104.254.61
re: suzuki rm 250 z roku 1981-2 .
23. 05. 2008, 09:48:48 pajda
Dík za rdy ,o víkendu budu pokračvat.Angelino63 tohle je už vodník.Podle fotek to ale vypadá na 81-82. IP : 88.146.180.2
re: suzuki rm 250 z roku 1981-2 .
23. 05. 2008, 10:13:19 angelina
No v roce 1981 dělali Japonci 250ky pouze vzduch a to byly poslední, pak už vodníky. IP : 77.104.254.61
re: suzuki rm 250 z roku 1981-2 .
24. 05. 2008, 09:01:45 pajda519@seznam.cz
Angelino 63 pošli mi prosím tě kontakt na toho elektrikáře.Nechám to proměřit.Dík IP : 88.146.180.2
re: suzuki rm 250 z roku 1981-2 .
24. 05. 2008, 11:04:35 angelina
Kontakt na toho chlapa je 736774699. Dělá do zapalování všech motorek. Dost dobrej. IP : 77.104.254.61