Výbrus/komprese .
14.03.2008 bengis@seznam.cz
Ahoj, ještě mám dotaz ohledně komprese na 513. Přijde mi, že skoro vůbec nekope a jde poměrně lehce nakopávat. Dřív jsem si levou nedovoli motorku nakopnout, teď bez problému, motorka skoro vůbec nevrací. Myslíte, že je potřeba výbrus? Jak často se dělá? nejezdím na trati. Pomohlo by to vůbec nebo nebo je problém jinde? Nejde mi samozřejmě o to, aby mě kopala, ale něco se mi nezdá, dřív byl pravou nohou respekt, teď ji nakopnu levou i bez silnějšího prošlápnutí. Dík za každou reakci.re: Výbrus/komprese .
14. 03. 2008, 21:02:59 fiki.miki@unet.cz
Kompresi jsem taky řešil.Když jsem měl ČZ 250-980 tak po záběhu jsem naměřil 8.5 atm,teď mám Kawu 250,taky po výbrusu a naměřil jsem 11 atmosfér.A to musím už dost zabrat.U tý ČZ když nebyla komprese tak jsem jí ani nenastartoval.Akorát co myslíš tím že nekope.Pokud chceš startovat a nakopne ti to nohu tak si myslím že máš velký předstih.Když jsem dělal GO 250-980 předstih jsem dělal podle manuálu a ladil hodinkama tak se mi nestalo ani jednou že by mě to při startování koplo.Tak nevím jestli jsem ti pomohl ale to jsou moje zkušenosti. IP : 86.61.153.166
re: Výbrus/komprese .
16. 03. 2008, 15:49:54 Michal5
Sundej válec a změř vůli a ovalitu, podle toho poznáš jestli je to na výbrus nebo ne. IP : 89.111.98.66
re: Výbrus/komprese .
17. 03. 2008, 11:01:07 honcar
Mojí 513 taky nakopávam levou. Čerstvě po go a seřízená podle manuálu. Občas kopne... Jednou mi prokopla podrážku u boty, ale jen pokud šlápnu pomalu. Když je teplá, tak chytne okamžitě po lehkym stlačení nakopávačky. A jezdí myslim slušně. Na dvojku se zvedá pouze prudkym pootočenim plynu. IP : 194.108.135.165