ramy honda .
1.12.2007 oficer.j@seznam.cz
Cau chci se zeptat jak jsou ulozeny loziska v tech duralovych ramech u hondy cr 250 v krku(zda je tam ocelove futro nebo lozisko primo v duralu dikyre: ramy honda .
2. 12. 2007, 18:17:12 sta
Je tam nalisované futro které tvoří část ložiska.Ložisko je válečkové a to se dá lehce sejmout.V rámu ti zůstane to futro IP : 90.176.184.10
re: ramy honda .
3. 12. 2007, 18:41:00 oficer.j@seznam.cz
to co tvori cast loziska ale neni futro ale soucast loziska --to vim ze se tam naboucha ale jeste nejaka vlozka v ramu jestli je (aby tahle cas loziska nebyla primo v duralu) IP : 212.158.134.242
re: ramy honda .
3. 12. 2007, 18:42:14 oficer.j@seznam.cz
Zajimalo by me proc jedina honda dela duralove ramy a ostatni znacky zustavaji u crmo -- je tam nejaky zasadni rozdil (kdyz neberu vahu) IP : 212.158.134.242
re: ramy honda .
3. 12. 2007, 19:53:54 Mira
....podívej se na MX motocykly,HONDA možná byla jedna z prvních,ale rozhodně není jedinná.Další velké + je tuhost rámu,potažmo ovladatelnost stroje. IP : 88.102.204.244
re: ramy honda .
3. 12. 2007, 20:01:47 oficer.j@seznam.cz
jj to je mozna pravda ale neleze mi do hlavy kdyz je to tak bezvadny proc to nedelaj i ktm,yamaha a kawa (u par kousku yamahy jsem tedy uz videl) ale stale prevlada crmo IP : 212.158.134.242
re: ramy honda .
3. 12. 2007, 21:22:26 pajda
HONDA komplet Al krom 85,KAWASAKI všechny 4T od 2006,letos už i 2T krom doběhu výroby.SUZUKI je na tom asi stejně a YAMAHA sem nějak nesháněl tak nevím.KTM je evrop
ská značka a ta se řídí tím že japonec udělá super motorku a přijde ITAL a ten ohne pár trubek CrMo a je z toho super stroj viz:::DUCATI MONSTER
IP : 88.146.180.2
re: ramy honda .
4. 12. 2007, 16:39:38
IP : 89.250.109.6
re: ramy honda .
4. 12. 2007, 16:53:04 sta
Yamaha už dělá v AL taky skoro všechny.Určitě to má přednosti,jak již bylo uvedeno výše.Velkým důvodem však je jednoduchost a rychlost výroby.Jiní výrobci to nedělají určitě z důvodů odlišení se od konkurence viz.KTM,BMV,Ducati...Crmo trubky taky fungují i u Ducati vydíš,že to jde IP : 89.250.109.6
re: ramy honda .
4. 12. 2007, 17:15:37 oficer.j@seznam.cz
dik za reakce IP : 212.158.134.242
re: ramy honda .
6. 12. 2007, 06:15:49 kupcik@seznam.cz
Hliníkový styl rámu delta box je převzatý ze silničních motorek a je to hlavně módní záležitost. CrMo trubky jsou na tom pevnostně dost dobře (rámy bezpečnostní do aut se dělají převážně z tohoto materiálu)Další věc proč to tak je že rám stylu delta box umožní vyšší zástavbu motoru kvůli OHC rozvodu když je palice motorky vysoká a nevešla by se do rámu. Jinej logickej důvod asi není bo váha vyjde skoro na stejno. CrMo je tužší a je tam míň trubek hliník to dohání profilováním částí rámu a tím je tam více materiálu a k konečným důsledku vyjde váha +- stejně jenže móda je móda. A novinky se prodávaj líp. IP : 81.92.149.241
re: ramy honda .
6. 12. 2007, 09:49:09 Michal5
Pokud se motorky vyrábí velkých sériích je výrobně levnější používat hliník. Co se týká vlastností rámu jsou stejné i co se hmotnosti týká. Trubek stačí méně než hliníku. Evropské značky hliník moc nepoužívají kvůli počátečním nákladům na rozjezd výroby. IP : 89.102.8.76