Utěsnění karterů. .
1.12.2007 oldmoto2000@centrum.cz
Prosím o radu, jak původně byly utěsněný kartery na modelu 980. Zda těsnícím papírem ,anebo se už to tehdy tmelilo ? Díky.re: Utěsnění karterů. .
2. 12. 2007, 13:29:36 Michal5
Mezi kartery byl podle všeho původně tmel to samé víka. Papír byl pouze pod válcem. Použitím papíru pokud jsou kartery obouchané každopádně není co zkazit. Jestli jsou těsnící plochy ok tak stačí silikon. IP : 89.111.98.66
re: Utěsnění karterů. .
2. 12. 2007, 18:09:35 sta
Silikon ano,ale ne každý.Musí být na motory a hlavně odolný benzínu-kliková skříň-2 takt IP : 90.176.184.10
re: Utěsnění karterů. .
2. 12. 2007, 18:58:52 cz-motokros@seznam.cz
Každopádně pokud tam byl papír , tak bacha na vůle v převodovce , aby to pak bez papíru nebylo na fest ..
Admin JS
IP : 86.61.142.98
re: Utěsnění karterů. .
2. 12. 2007, 19:16:26 nsuteam@tiscali.cz
Podle mě tam byl papír vždycky.Na hermetik,který se v té době používal,by to nalepili dost těžko.Možná někdo kdo měl přístup ke kvalitním zahraničním tmelům,ale to bylo pár lidí. IP : 88.102.207.115
re: Utěsnění karterů. .
2. 12. 2007, 20:17:09 Michal5
Taky jsem si myslel, že tam byl papír, z omylu mě vyvedl pan Slepička když jsem si chtěl těsnění objednat a potom jsem půlit ještě jeden motor ve kterém na 90% přede mnou nikdo nebyl a taky žádný papír. Jen pod válcem. Na jedné motorce mám omlácené těsnící plochy tak tam mám pro jistotu papír na druhé červený silikon a funguje bez oboje. IP : 89.102.8.76
re: Utěsnění karterů. .
3. 12. 2007, 06:07:00 kupcik@seznam.cz
Taky jsem papír mezi škeble nedával ALE musel jsem dovymězit převodovku a kliku nahnat na střed. Jinak v tom nevidím problém. Ale teď již není problém při další rozborce.Nemusím přemejšlet o síle těsnění a hlavně ho dělat nebo shánět. IP : 81.92.149.241