Karburator .
30.08.2007 sturmtiger@azet.sk
Ahoj ak by som chcel vymenit karburator jikov na mikuni ako na to?Bude to zrat viac alebo menej?Budem to musiet voloajako prisposobit k motorke alebo nie (CZ125/516)?A vlastnosti motorky sa zmenia radikalne alebo nie? Dakujem za odpovede....re: Karburator .
30. 08. 2007, 21:30:55 Michal5
Spotřeba se na čz neřeší žere kolik žere. Prostě koně musí něco žrát. Budeš mít asi problém to otryskovat tak, aby to jezdilo tak jak má. Trysky do mikuni jsou dost drahej špás. Odhadem ti to něco přidá ve středu a motorka bude mít lepší reakci na plyn. Koní nahoře to nejspíš moc nedá. Jestli si chceš hrát a máš dost času tak to můžeš vyzkoušet.
IP : 195.225.73.66
re: Karburator .
31. 08. 2007, 06:50:45 kupcik@seznam.cz
Pokud chceš jezdit úsporně tak si pořiď babetu :-). Jinak Mikuni tam určitě fungovat bude, ale smůla je v tom že nemáš žádnej startovací můstek pro začátek (osazení trysek aby to zavrčelo) a pak to dolaborovat k optimu bude asi finančně náročný ( různé druhy trysek k odladění). A ještě jeden problém u těchto karbeců se neudává průměr trysek ale jejich průtok.O to je to složitější. A jedna určitě stačit nebude. IP : 81.92.149.241
re: Karburator .
31. 08. 2007, 16:19:24
dakujem IP : 84.47.50.114
re: Karburator .
2. 09. 2007, 11:11:23 dypid@atlas.cz
to je podle mne blbost protoze mas prumer difuzoru a k tomu je dany otriskovani protoze musis zachovat pomer paliva takze k urcitemu difuzoru jsou konkretni trysky mozna s malyma odchylkama ale ty sou minimalni IP : 90.176.102.40
re: Karburator .
2. 09. 2007, 11:37:26 Michal5
to dypid: co píšeš je jen teorie v praxi je to složitější. Navic značení podle průtoku a jiná konstukce karburátoru ti dost znemožňuje trefit na prvn pokus správné nastavení. Pokud můžeš levně sehnat karburátor a máš dost peněz na trysky tak můžeš něco vymyslet jinak dost těžko. IP : 195.225.73.66