karburátor .
27.08.2007 jiri_coufal@seznam.cz
Ahoj, zjistil jsem že mám v 980 karburátor o průměru 34 mm, což odpovídá dle papírů 516. Hrozně špatně mi startuje a proto se ptám: když zanedáme průměr difuzoru a rozměr trysek, je mezi karburátory 513 a 516 nějaký rozdíl? Děkuji mocre: karburátor .
27. 08. 2007, 22:32:13 jiri_coufal@seznam.cz
a potom, co znamená karburátor s označebím SE a CD? díky IP : 195.70.141.24
re: karburátor .
27. 08. 2007, 22:49:15 Michal5
Značení karburátorů jsem nikdy neřešil, měla by jet i na 34mm bez problémů. Karburátor 516 a 513 se liší pouze průměrem difuzoru a otryskováním zbytek je stejný. IP : 195.225.73.66
re: karburátor .
28. 08. 2007, 08:15:30 kupcik@seznam.cz
Startování nemá přímou souvislost s průměrem difuzeru. Spíš je to otázka natryskování a celkovýho seřízení karbecu. IP : 81.92.149.241
re: karburátor .
28. 08. 2007, 09:34:30 veteran007@post.cz
Na svojí 980 mám taky karbec s 34mm difuzorem a jede a startuje bez problémů. IP : 85.92.56.2
re: karburátor .
28. 08. 2007, 11:15:29 jiri_coufal@seznam.cz
ok, díky a Míro, jaký teda trysky do toho karbecu? IP : 195.70.141.24
re: karburátor .
28. 08. 2007, 13:36:00 kupcik@seznam.cz
V osazovací tabulce karburátorů Jikov je pro 980 předepsaný karburátor 2932SE a trysky 140/60 a novější typ 2933SE trysky 120/40 a jehla na druhé dírce od vrchu. Nevím ale jaký je rozdíl přesně v těchto karburátorech předpokládám že určitě difuzer je větší a jinak je asi udělaný volnoběžný okruh tomu odpovídá jiné natryskování.A podstatná změna bude asi v trvaru šoupátka, myšleno jeho zadní úkos. Má vliv na bohatost směsy. Pokud je větší znamená to chudší směs a naprosto jiné chování karburátoru v přechodu od volnoběhu asi do 3/4 otočení plynu. Bohužel už poměrně dlouhou dobu pátrám po informacích o karburátorech 2934 a 2936 ale nějak se mi nedaří tyto vyčenichat. Začni hladinou ať máš aspoň jednu konstantu a pak vyzkoušet volnoběžnou 40-45 a hlavní 140 to je střední cesta. Ale to špatný chytání může být i svíčkou. Venku může mít jiskru jako blesk ale pod tlakem nehodí. A pokud jsi ji vykoupal v benzínu (myšleno uchlastal) tak už bych ji moc nevěřil. Dneska ty svíčky dělají dost fórově myslím tím Briska a samozřejmě nejlevnější řadu N14-17 C. Mám osobní zkušenost že po ulití již nefungovala. Já už jich takhle zničil moc. Dokonce jsem odkecal úplně novou NGK vrčela asi 5 minut. Tak se držím Briska bo stojí jen 30 kaček a není to taková tragédie. A pokud mi motorka začne tropit divný věci že vynechá nebo pokuckává dávám automaticky novou ať vypadá sebe líp. IP : 81.92.149.241