start,konec .
1.07.2007
kdyz nastartuju 516cku tak jak ji chcipnu? je nekde na karburatoru chcipadlo nebo tak neco?re: start,konec .
1. 07. 2007, 21:29:27 angelina63
516ku chcípneš naprosto bez problému přes kvalt a nemusíš dávat ani žádný vysoký. IP : 77.104.254.61
re: start,konec .
2. 07. 2007, 20:49:23 tata.ptacek
klasika-přes kvalt,nebo zavřeš přívod benzínu a necháš to chcípnout(když to protůruješ jde to rychleji),zastavíš bez spojky.....všechno se dělá a nevím o problémech....nejpoužívanější je ale přes kvalt.... IP : 77.48.27.34
re: start,konec .
2. 07. 2007, 22:23:49 libor.98
kopni tam za 1 a pust spojku bez plynu máš to! IP : 195.225.73.66
re: start,konec .
2. 07. 2007, 23:07:20 oficer.j
ja to chcipam pres kvalt nechapu kdo by cekal nez dojde benzin v karburatoru to trva dost dlouho na neutral IP : 212.158.134.242
re: start,konec .
3. 07. 2007, 07:38:11 cz-motokros@seznam.cz
S tim dochazenim benzinu se to tu uz resilo , je tu jiste riziko .. (chuda smes) .
Admin JS
IP : 86.61.159.242
re: start,konec .
3. 07. 2007, 18:39:30 michal.popprle@seznam.cz
jako nejlepší řešení se mi zdá mít nízkej volnoběh ... motorka šlape a pomalu chcípá,pokud nechceš aby zdechla přidáš plyn, přes kvalt se mi to moc nelíbí zdá se mi to docela tvrdé IP : 160.218.153.211
re: start,konec .
5. 07. 2007, 16:43:12
ja to mam vyriesene vypinacom na volante...od zapalovania cez vypinac do cievky a je to! IP : 87.244.198.131
re: start,konec .
7. 07. 2007, 15:06:49 bende513
njn ja to tak mam taky , ale nevím jestli je to spravně mět to přes vypínač.....muže to tak byt ? nejsou tam straty ? IP : 85.71.37.175