Vyvaření pístu .
15.05.2007
Zdravím motorkáře ČZ. Mám takový zvláštní dotaz. Vím, že je to asi blbost, ale dá se nějak vyvařit vrch pístu, kde je na kraji u kroužku prasklina ? Už jsem dokázal na motorkách udělat dost zvěrstev a vždycky to šlapalo a tak se ptám. Co vy na to ?re: Vyvaření pístu .
15. 05. 2007, 17:47:36
co je to za stroj IP : 88.146.207.2
re: Vyvaření pístu .
15. 05. 2007, 19:52:06 kupcik@seznam.cz
Ty si nedáš pokoj :-). Poškozenej píst zahoď. Zavařit se to určitě dá bo je to hliník, ale co to udělá ze strukturou to asi věci moc neprospěje. A dám svůj krk na to že se rozvalí úplně a vybydlí ti pěkně válec a možná i kliku. A jestli je to z nějakýho 125ccm ventilátoru, kterej točí 12 tis. pak jsi kaskadér. IP : 82.117.159.147
re: Vyvaření pístu .
15. 05. 2007, 20:24:56
Je to píst ze suzuki 250 RM a nový stojí kolem 3 tis. IP : 85.70.89.90
re: Vyvaření pístu .
15. 05. 2007, 20:53:37 cz-motokros@seznam.cz
ten píst je kovanej , na to svařečkou nešahej . To je radost to pak koupit od takovýho kutila , sekal bych jim ruce na počkání ...
Admin JS
PS : je velice zajímavé ze tyhle dotazy chodi z IP : 85.70.89.90 .. asi tusim o koho jde ...
IP : 84.16.127.122
re: Vyvaření pístu .
15. 05. 2007, 20:57:13 pajda
To jsi docela střelec.No když ti nevadí koupit si motorku za pár desítek tisíc a je ti líto trojky za píst tak máš peněz dost a asi tě nebude trápit pár desítek tisíc za novj motor.Jinak: prasklina zavařit půjde ale píst odejde okamžitě do kytek.jestli se nepletu je kovaný a nebude čistý hliník.Až ho zavaříš tak z něj bude šiška s totálně změněnou strukturou ale pouze v místě sváru.A TO NIKDO NEVÍ CO TO UDĚLÁ.Tak si to dobře rozmysli.!!!!! IP : 88.146.180.2
re: Vyvaření pístu .
15. 05. 2007, 22:47:00 Michal5
Nevařit, jestli ti je moc dát 3 za píst tak jsi měl myslet dřív než jsi koupil japana.
Dávám tomu max jedno ježdění pokud tedy nejezdíš na volnoběh. 3 za píst je proklatě málo na to kolik tě to bude stát až ti to tam spadne.
IP : 195.225.73.66
re: Vyvaření pístu .
16. 05. 2007, 00:20:17 karlos
3000 oproti 20000 tisícům za opravu je rozdíl !!!Protože hliníkem svařuju tak bychto nedoporučoval.každej výrobce má jiné složení materiálu ktere ty nezjistíš, kvuli přídavnýmu materiálu.když to svaříš tak se změní struktura jak už tu je zminováno a navíc to praskne hned vedle sváru.kartery, žebra na válci to beru ale píst to nedělej. IP : 88.100.207.161
re: Vyvaření pístu .
16. 05. 2007, 19:45:16
kup novej
IP : 88.146.207.2
re: Vyvaření pístu .
16. 05. 2007, 20:19:09 petrh
Já jsem ale nechtěl, aby si někdo myslel jaký jsem dement a do čeho se chci pouštět. Je mi to jasný a také jsem to hned psal v dotazu. Myslel jsem, že může existovat nějaká nová technologie, která do dokáže svařit. Jde jen o 3 mm vyštíplý kraj pístu. Takových opravářů je plno co dokáží koupit nový díl a namontovat a pak se bijí do prsou co dokáží opravit. S tím přirovnáním k těm zvěrstvům jsem to nemyslel tak docela. Vím, že kámoš dal do Hondy krosky píst ze Zetky a to ho ubrušoval a předělával zámky. Ta motorka mu létá vzduchem dodnes. Já dělám do zetek a nedávno jsem koupil Japana s totálně vybraným zadním bubnem. Než bych to sehnal, tak jsem tam napasoval celé zadní kolo i s rozetou ze 125 zetky a to tam pasuje jak z výroby. Dal jsem za to 500,-Kč. Japana jsem koupil dost výhodně, ale teď jsem se podíval na píst a zjistil jsem to, co jsem popisoval. I kdybych do toho měl dát jiný motor, třeba ze Zetky, tak se ta koupě vyplatí. Nikoho jsem nechtěl naštvat a myslel jsem, že od toho je ta diskuse. Jestli ano, tak se omlouvám. Čau Petr. IP : 88.102.26.248