převod 514 .
22.03.2007 imell@seznam.cz
Jaký kdo jezdíte převod na 380/514.Já jezdím primár 513 to jest místo 23 zubového kola na klice 21 a k tomu spojku 513.Musel jsem to vykompenzovat místo originál 14 zubového kolečka na sekundáru 15 zubovým.Jinak rozeta zůstává originál 52 zubů.Přehazujete někdo křížem kolečka v převodovce,jedná se o 3 a 4 rychlostní stupeň.Zpomalý to 3 a 4,ale v kopcích se lépe řadí.Máte někdo s tím zkušenost?re: převod 514 .
23. 03. 2007, 07:17:58 kupcik@seznam.cz
Ten primár z 250 je dobrej tah. Taky jsem zháněl že bych ho tam dal, ale odradily mě finance. Spojka 250 vydrží mnohem dýl. Podle mě nemá smysl přehazovat 3 a 4 v kvaltovnici. Řešil bych to spíš sekundárním převodem, máš více možností a provedení je jednoduché (rozeta a sek. kolco)A tak jak je odstupňovaná kvaltovnice se mi zdá být dobrý. Jinak celkový výsledný převod si lze celkem jednoduše dopočítat, a měl by jsi ho jak s origo primárem. Netrefíš to sice na bacil přesně +- nějaká desetina není problém. No a pak to přizpůsobit svým potřebám, váze, terénu a motoru. Jinak půlan by si s tím měl poradit naprosto v pohodě, motor má dostatek síly. Je to spíše o odvaze jezdce ji podržet pod krkem a motor udržet v optimálním kroutícím momentu a rozsahu otáček. IP : 81.92.149.241
re: převod 514 .
23. 03. 2007, 12:11:38
pullitr ma s 250 stejnou jednicku....2,3,4 jsou jiz
jine ..jedine,co ti muzu rict,ze zlutas 250 mel stejny primar jako pullitr(23/53).
Osobne si myslim, ze ten lehky primarni prevod tam dali z duvodu lehkeho zapalovani na 513, aby se posbirala od spodku.
abych se priznal,tak s timto jsem jeste nelaboroval
spal
IP : 194.212.223.67