ČZ 125/984 .
21.03.2007 nsuteam@tiscali.cz
Nemáte někdo zkušenost s tímhle motorem osazeným karburátorem s dif. 34 mm (stejný jako na 516)?Zkoušim různé trysky a pořád to nějak není ono.Dík Petrre: ČZ 125/984 .
21. 03. 2007, 20:59:33 jirka
neprodas ji? IP : 193.179.76.114
re: ČZ 125/984 .
23. 03. 2007, 09:15:46
34mm jezdi kluci na silnici....myslim,ze na motokros to je velky difuzor....s mensim difuzrem ti to pojede lip od spodu
ale pokud nemas jiny tak co uz...ja osobne bych tam dal 32
spal
IP : 194.212.223.67
re: ČZ 125/984 .
23. 03. 2007, 09:19:08
nevic 516 muzu mit jine kominky,jehly,soupatka...tak detailne ji neznam,protoze jsem ji nikdy nemel
pak ti to muze delat paseku a pojede ti to jen na plny plyn
ja si taky koupil 34 mm karburator na 250 a co jsem se s tim natrapil,nez jsem zjistil,ze tam nekdo nasrouboval jiny kominek s jehlou....motorka jela jen na plny plyn
spal
IP : 194.212.223.67
re: ČZ 125/984 .
23. 03. 2007, 15:21:24
já tam mám z 513 a celkem to šlape IP : 212.96.185.194
re: ČZ 125/984 .
23. 03. 2007, 21:19:44 Michal5
Na 34mm karburátor musí jet, problém bude v seřízení. Na 516 jsem jezdil 36mm. IP : 195.225.73.66
re: ČZ 125/984 .
24. 03. 2007, 18:49:35 nsuteam@tiscali.cz
Dík za odpovědi.Mám to v motokáře,takže ten velký difuzer by vadit neměl,ale spíš se mi zdá,že se to pořád dost zalívá.Naposledy jsem zkoušel trysky 40 a 130 a zdálo se to o dost lepší,ale ještě to není ono.Spíš jsem myslel jestli náhodou někdo ten motor nemá s takovým karburátorem v motorce,ža by jsme nahrubo porovnali trysky.Je jasné,že co motor,to jiné nastavení.Zkusim to ještě ochudit,ale na ten starý Jikovák s dif. 32 mm to myslím mělo trysky 60 a 120 nebo tak něco,takže nechci riskovat zadření.Pokud by někdo ten originál karburátor měl třeba i jetý,tak bych měl zájem.Normálně jezdím 516tky šoupátka,takže s tímhle motorem nemám žádné zkušenosti,letos jsem s ním poprvé vyjel v motokáře z roku cca 1974.Petr IP : 85.160.103.36
re: ČZ 125/984 .
24. 03. 2007, 20:43:59 Michal5
Volnoběznou trysku bych už moc nezmenšoval max na 35 jinak zadřeš s hlavní můžeš jít na ještě menší. Orientoval bych se podle svíčky a nemužeš nic zkazit
IP : 195.225.73.66
re: ČZ 125/984 .
24. 03. 2007, 21:55:31 nsuteam@tiscali.cz
No a máte někdo tenhle motor v motorce?Nikde jsem ho neviděl kromě pár starých silničních závoďáků. IP : 85.160.78.147
re: ČZ 125/984 .
28. 03. 2007, 17:51:03 nsuteam@tiscali.cz
Fakt to nikdo nejedete?? IP : 88.102.207.115
ČZ 125/984 .
28. 03. 2007, 20:29:25 590@seznam.cz
Asi pred 3 rokama jsem u znameho videl splacaninu 516, 511 a motor 984. A na svezeni by to stacilo, ale je to skoda IP : 86.49.106.33
re: ČZ 125/984 .
28. 03. 2007, 20:33:21 590@seznam.cz
Jede to nahore??? Jesli jo tak spodek bych na motokare neresil... IP : 86.49.106.33
re: ČZ 125/984 .
29. 03. 2007, 14:08:23 marek.vobornik@tiscali.cz
Cao a nemate nekdo na prodej karbec na 516!! kdyztak se ozvete diky dam kolik bude te chtit tel: 775280891 mail: marek.vobornikśtiscali.cz icq: 298335514 IP : 88.100.108.254
re: ČZ 125/984 .
29. 03. 2007, 20:23:55 nsuteam@tiscali.cz
Nahoře to jakž takž jede,ale jak trochu spadnou otáčky,tak se nechce rozmotat.Je taky znát,že tomu chybí jeden kvalt.U 516tky by to bylo dobrý,ale tohle má větší rozestupy a otáčky padaji po přeřazení poměrně o dost. IP : 88.102.207.115
re: ČZ 125/984 .
30. 03. 2007, 10:59:49 nsuteam@tiscali.cz
Koho by to zajímalo,tak jsem dal pár fotek do fotogalerie.Petr IP : 88.102.207.115
re: ČZ 125/984 .
30. 03. 2007, 18:41:19 petr
Víte někdo, jestli je píst z 984 stejný s 516 nebo jsou zcela odlišné? a dá se někde sehnat píst na 984? IP : 80.78.146.90
re: ČZ 125/984 .
30. 03. 2007, 19:12:28 nsuteam@tiscali.cz
Píst z 984 má o něco výš pístní čep a je celkově delší.Myslim že i výztuhy zevnitř má jinak.A navíc byly dvoukroužkový.Sehnat se,aspoň podle mých zkušeností,skoro nedá. IP : 88.102.207.115
re: ČZ 125/984 .
30. 03. 2007, 19:35:45 petr
ja mam na své 984 píst jen s 1 kroužkem a bohužel je kouslý, ale nevím jestli je original IP : 80.78.146.90
re: ČZ 125/984 .
30. 03. 2007, 20:58:30 nsuteam@tiscali.cz
Možná ty poslední už měly jednokroužkové písty jako 516tka.A kolik máš vrtání? IP : 88.102.207.115
re: ČZ 125/984 .
30. 03. 2007, 21:00:52 nsuteam@tiscali.cz
A ty to máš v motorce?Jestli jo,tak jakej tam máš karburátor?Pokud bys mi poslal mailem fotku toho pístu,tak to můžu porovnat s originálem. IP : 88.102.207.115
re: ČZ 125/984 .
31. 03. 2007, 11:37:33 petr
Vrtání válce mám 55mm, ten motor ležel v krabici skoro 20 roků v krabici takže je úplně zachovalý až na ten píst a vidličky řazení a mám u něho karburátor z 516- difuzor 34 který tam stejně nepasuje, budu muset sehnat originál s železným sáním k válci. S fotkami to bude trochu trvat protože nemám svůj foťák a budu si ho muset půjčit. IP : 80.78.146.90
re: ČZ 125/984 .
31. 03. 2007, 12:59:18 libor.98
mám novej píst na tuto motorku bez výbrusu máte zájem nekdo IP : 195.225.73.66
re: ČZ 125/984 .
31. 03. 2007, 14:33:44 Petr
A jaký průměr má ten tvůj píst? Já mám na svém 54,75mm a vložku 55 to je asi nějaký divný. Kolik má originální 984 vrtání? IP : 80.78.146.90
re: ČZ 125/984 .
31. 03. 2007, 15:07:45 nsuteam@tiscali.cz
Originál je vrtání stejné jako na 516tce,takže rovných 55 mm.Základový píst by měl mít zhruba 54.94-54.96.Měřeno na spodním okraji pístu. IP : 88.102.207.115
re: ČZ 125/984 .
31. 03. 2007, 23:31:41 prycl@tiscali.cz
píst se koupit dá nový ale má už jen jeden kroužek. sada stojí asi 800 Kč . motor mám v motorce v otáčkách se to celkem dá ale jinak nic moc IP : 212.96.185.194
re: ČZ 125/984 .
1. 04. 2007, 09:28:16 nsuteam@tiscali.cz
A nepodíval by ses mi prosimtě jaké máš v karburátoru trysky a jestli má karburátor difuzér 34 mm?Předem dík IP : 88.102.207.115
re: ČZ 125/984 .
1. 04. 2007, 11:15:05 libor.98
já mám ten píst 2 kroužkovej IP : 195.225.73.66
re: ČZ 125/984 .
1. 04. 2007, 12:06:24 nsuteam@tiscali.cz
A nechceš to zase vyměnit za něco na 516tku jako posledně? :0) IP : 88.102.207.115
re: ČZ 125/984 .
1. 04. 2007, 12:07:15 nsuteam@tiscali.cz
Měl bych na 516tku novej základovej píst s kroužkem. IP : 88.102.207.115
re: ČZ 125/984 .
1. 04. 2007, 12:37:39 libor.98
to ne já jsem si koupl za 400i s kroužkem základovej od souseda a tende prodat nebo ho mužu poslat zpět do firmy jak mi dáli výbrus a dali jinej píst že mi daj zpět peníze se jen ptám jestl iho nekdo neche než jim ho pošlu IP : 195.225.73.66
re: ČZ 125/984 .
1. 04. 2007, 16:15:23 petrkocurek@seznam.cz
Měli byste někdo originální karburátor i se sáním k válci? Měl by to být Jikov 2932 SE, mohl bych nabídnout karburátor na 516. IP : 80.78.146.90
re: ČZ 125/984 .
3. 04. 2007, 20:21:16 prycl@tiscali.cz
já tam mám komplet karbec z 513 IP : 212.96.185.194
re: ČZ 125/984 .
3. 04. 2007, 20:57:31 nsuteam@tiscali.cz
Z 513tky?Takže to má difuzer 36mm?To ti snad nemůže ani jet. IP : 88.102.207.115
re: ČZ 125/984 .
3. 04. 2007, 21:21:56 petr
ten motor se musí přece hodně zalívat a ve spodu to nemuže jet ale v otáčkách to jede šponu, to je můj názor. Jakou tam máš hlavní trysku??? A jak máš vyřešený přechod mezi karbecem a válcem? IP : 80.78.146.90
re: ČZ 125/984 .
3. 04. 2007, 21:30:19 libor.98
já taky jezdim na 516 36mm karbec z 513 a jede to líp jak na 34mm a přídá to i na špíčce a spodek pořád stejnej IP : 195.225.73.66
re: ČZ 125/984 .
4. 04. 2007, 08:24:41 nsuteam@tiscali.cz
U 516tky má ten větší karburátor opodstatnění,protože hodně točí a navíc má šest kvaltů tudíž tam tolik nepadaji otáčky po přeřazení.I když si myslim že na 34ku by to mělo mít o něco lepší spodek a přechody ale to je otázka jak to kdo umí vyladit.U pětikvaltu topak dělá to,že po rozjetí jde jednička i dvojka jakž takž a dáš trojku a už to neni ono.
Pro \"prycl@tiscali.cz\":Jaký máš trysky v karburátoru,mohl by ses mi podívat?Dík!
IP : 88.102.207.115
re: ČZ 125/984 .
7. 04. 2007, 08:28:21 nsuteam@tiscali.cz
Ještě jsem se chtěl zeptat,jestli někdo ví jaký byl rozdíl mezi motory 125/984 a 125/996(jestli bylo na motoru jiné číslo,nebo to číslo patří k celé motorce).A ještě případně jestli se nečím lišily jednotlivé série devětsetosmdesátčtyřek. IP : 88.102.207.115
re: ČZ 125/984 .
9. 04. 2007, 20:33:38 petrkocurek@seznam.cz
Měl by někdo na prodej originální přírubu karburátoru k válci na Čz 125 typ 984? viz. fotogalerie-Čz karburátor. Průměr difuzoru je 33mm. IP : 80.78.146.90
re: ČZ 125/984 .
9. 04. 2007, 21:11:24 nsuteam@tiscali.cz
Osobně bych udělal příruby a propojil to hadicí jako na 516tce.To pevné potrubí,aspoň podle toho co jsem slyšel od pamětníků,hodně přenášelo vibrace do karburátoru a jela neudržela benzín.Potom se to různě přeplavuje a jde to špatně seřídit.Podle mě měly poslední 984ky už místo hliníkového sání hadici,protože jsem jednou viděl takovýhle karburátor s fabrickou přírubou a průměrem pro hadici. IP : 88.102.207.115
re: ČZ 125/984 .
10. 04. 2007, 15:13:24 petrkocurek@seznam.cz
Díky za radu, ale mě jde spíše o originalitu, než s tím někde jezdit, to by bylo škoda ničit. Opravdu ji někdo nemáte? IP : 80.78.146.90
re: ČZ 125/984 .
10. 04. 2007, 15:51:12
984 ma na pikacu poskladanou skrin. Zkus tam dat z CZ 250 980 petikvalt. Neni tam tak velkej skok mezi 1 a 2 a celkove je lip odstupnovana. V motokare by to bylo mnohem lepsi.
Jinak ja jsem s JIKOVEM ala BING nadobro skoncil. Ten karburator je k nicemu a v 516 jede jen proto,protoze se s touhle motorkou jezdi jen na plnej plyn. Dej tam MIKUNI WM 34 a poznas, jekej je to rozdil. Navic do tohodle karburatoru se daji koupit veci a da se odladit.
spal
IP : 194.212.223.67
re: ČZ 125/984 .
10. 04. 2007, 17:09:21 petr
Myslel jsem si že 5ti kvalt ze 125 je stejný jak v 250- 5ti kvalt ale možná se pletu, nikdy jsem ho neviděl a ten karburátor tam chci dát jen proto aby to bylo originální a jak to pojede? to nevím ale když takhle se na tom jezdilo před x lety tak proč by to nejelo i teď??? A jsou stejné vidličky řazení na 125 s 250- 5ti kvalt? Mám totiž zničenou prostřední vidličku a chtěl bych tam dát vidličku z převodovky z 250. Jsou stejné, nebo zcela rozdílné? IP : 80.78.146.90
re: ČZ 125/984 .
10. 04. 2007, 18:52:22 nsuteam@tiscali.cz
Pro spal: V převodovce bych problém neviděl,funguje úplně normálně a ani to nemá nějaký radikální rozestup mezi jedničkou a dvojkou.Je to motor,který v té motokáře jezdil už v sedmdesátých letech,tak nevim jestli tuhle úpravu už někdo neudělal tenkrát.
Pro Petra:Ty převodovky budou stejný,s vidličkama si nejsem tak úplně jistej.To ale porovnáš a uvidíš.Jinak tyhle motory skoro nikdo nepoužívá a s dílama je tudíž celekm problém.K tomu karburátoru.U toho originálního je problém,že když je starší,tak bývá většinou dost oklepané sedlo ventilku v plovákovce a pak se to má snahu pořád přeplavovat.V motorce s tim nemám zkušenost,ale v motokárách to bylo první co vyměnili,protože jim to na ten originální karburátor nikdy pořádně nejelo.Nemám to z osobní zkušenosti,ale mluvil jsem s hodně lidma,který tyhle motory jezdili a řikali to všichni.Takže to bude asi tak,že pokud to chceš mít originál musíš oželet nějakou část výkonu a smířit se s mouchami které to bude občas mít a nebo pokud chceš jezdit a chceš aby to pořádně jelo a mělo všechny přechody tak jak má,použít opravdu nějakého Binga,Mikuni atd.Karburátor z 516tky se mi totiž taky nejeví jako zrovna optimální řešení.Jezdim v motokárách se šoupátkovými 516tkami Dell\'Orto nebo Mikuni 38-39mm dif. a je fakt že to oproti Jikovu 36 je nesrovnatelné.Bohužel nějaký takový s dif. 30-34 mm nemám.Pokusim se to naladit na ten 516tkový jikovák a až když to opravdu nepůjde,tak bych to řešil jinym karburátorem
IP : 88.102.207.115