čz 250 513 .
18.03.2007
čus čezetaři potřeboval bych radu jak poznám 5 kvalt? je lepší než 4 kvalt.re: čz 250 513 .
18. 03. 2007, 18:52:33 bende 513
5 KVALT POZNAŠ TAK ŽE DE ŘADIT PET KVALTU :-) . NO A PODLE MĚ JE LEPŠÍ PĚTIKVALT - JE TO LEPŠÍ VYUŽITÍ PŘEVODOVKY A CELKOVEHO MOTORU IP : 85.71.37.175
re: čz 250 513 .
18. 03. 2007, 19:34:14
4 kvalt není poruchovej jako 5 kvalt.měl jsem i 5 kvalt ale málo kdy jsem ho využil IP : 88.100.207.161
re: čz 250 513 .
18. 03. 2007, 20:11:54
na 5 kvalt budeš težko scháňet věci do převodovky ! IP : 82.150.166.19
re: čz 250 513 .
18. 03. 2007, 20:35:38
na 5 kvalt budeš težko scháňet věci do převodovky ! IP : 82.150.166.19
.
20. 03. 2007, 07:29:22 pipi
veci do prevodovky se shanej celkem dobre, ale nesmis je kupovat nekde v obchode, protoze tam uz je vsichni lidi vykoupili... IP : 85.160.18.89
re: čz 250 513 .
20. 03. 2007, 12:22:29 jiri_coufal@seznam.cz
Mám 980 bočáka, má 5 rychlostí. Mám dojem že střeďáky 513,514 by měly mít asi jen 4 rychlostní převodovky. Nebo se pletu? IP : 195.70.141.24
re: čz 250 513 .
20. 03. 2007, 12:58:54 pipi
nepletes IP : 85.160.18.89
re: čz 250 513 .
21. 03. 2007, 09:31:06
poznas to tak,ze na petikvaltu je z vrchu na vicku prevodovky aretace radici kulisy(tak poznas petikvalt s radici kulisou plechovou...) jeste jsoum tam drobne rozdily v aretaci mezi jednotlivymi roky,ale to neni podstatne
125 mela petikvalt s kulisou kovanou a s voditkama v karteru. Pokud je ve 250 namotovane tohle razeni,tak to na prvni pohled nepoznas (vicko je stejne jako se ctyrkvaltem)
pak uz jedine spocitat kvalty :)
spal
IP : 194.212.223.67
re: čz 250 513 .
21. 03. 2007, 09:41:39
4 kvalt je spolehvejsi..
petikvalt taky neni spatny,ale musis obcas kontrolovat kolecka na pitting a otlaceni.....je to zpusobeno tim,ze 5tikvalt ma uzsii kola proti 4 kvaltu
pokud tam to kolo nechas (hlavne na 3,4,5),tak se ti casem ulomi zub
navic tam docela trpi jedna vidlicka
ja jezdim petikvalt
spal
IP : 194.212.223.67
re: čz 250 513 .
22. 03. 2007, 17:45:14 spider
cus 5 kvalt jsem mel,a vubec ho na trati nevuzijes a navic se mi to dost sral a horko tezko jsem shanel do prevodovy kola,ted mam 513 a svatej klid na to sezenes vsechno a novy ,jede stejne a nesere se to kdyz mas udelanej motor.a 5 kvalt bych uz nikdy nechtel ani zadara IP : 85.207.96.54