ČZ 250/513 .
12.03.2007
tak jsem vyřešil problém ze spojkou, všechno zkontroloval a jel projet. ale nevím co to, začalo to ve vysokých otáčkách jakoby střílet takové rány jakoby zpět do karburátoru nebo tak něco ale nízké otáčky v pohode a jak sem přidal tak bum bum motorka zpomalila a zase a pak mi to prestalo jet uplne a zrovna v bahne a tak jsem to tahal hodinu a pul z bahna...pak to vždy chytlo tak na 3 vteřiny, střelilo, vyletel dym a konec, tak to udelalo jeste trikrat vzdy to chytlo, strelilo a konec.nevím co to je.... svíčka je nová doporučil mi ji v mototechne oni tam jezdi zavody tak si myslim ze by v ni nemela byt chyba, muze to delat serizeni karbecu nebo tak neco?jo a mám motoplat.
re: ČZ 250/513 .
12. 03. 2007, 15:49:06 Dusej
to bude predstih IP : 80.188.175.122
re: ČZ 250/513 .
12. 03. 2007, 17:07:33
myslis? ja ani nevim jak se to na motoplatu steluje jdu se na to mrknout...sou tam asi nejake risky jak u babety si myslim.jo a jaky vlaastne ma byt predstih kdyz tam je motoplat stejny jako s kladivkama?
IP : 212.111.4.66
re: ČZ 250/513 .
12. 03. 2007, 18:41:05 Dusej
stahni si tady manual a tam to je najdes tam vsechno IP : 80.188.175.122
re: ČZ 250/513 .
12. 03. 2007, 19:11:01 Michal5
Motoplat se štejuje na rysky, v okamžiku kdy jsou proti sobě tak pálí. Je to dobře popsaný v manuálu na 516. Jinak tohle může dělat x věcí, zkontroluj jestli máš kompresi, může to dělat propálený píst od špatné směsi nebo i vylomená přepážka mezi pístními kroužky. Projdí gufera na klice a všechny spoje mezi válcem a karburátorem, taky ho vyčisti. Zkusil bych vyměnit fajfku když je s odrušovacím odporem tak se občas spálí. Teprve potom bych hledal něco složitějšího, jako závadu v motoplatu. Další záludná závada jsou uklepaný konektory od zaplalování na cívku. Stačí, aby byly vo lný. IP : 195.225.73.66
re: ČZ 250/513 .
12. 03. 2007, 19:12:45 Michal5
Ještě doplnění předstih je stejný jako u kladívek. IP : 195.225.73.66
re: ČZ 250/513 .
12. 03. 2007, 20:50:45
komprese je dobrá, kamos ma taky 513ku a jede mu dobre a kdyz to zkousim tak ta moje ma o dost lepsi kompresi, nevim jak tato motorka vydrzi po go ale ma to najeto asi 10mth ale hoby ježdění žádné honění uplne na plny plyn, mozna ani tech 10 nema.nevim jiskru haze pekne ale muze se to projevit az ve vysokych ot. takze to moc nepoznam...ale podivam se na ten predstih a kontakty a zitra napísu. dik. IP : 212.111.4.66
re: ČZ 250/513 .
12. 03. 2007, 21:22:13 Michal5
Ještě mě napadlo, že by jsi mohl mít povolený rotor zapalování a přestřižený klínek, potom by se ti změnil předstih a mohlo by se to chovat podivně. Když už budeš mít dole rotor tak se mrtni na gufero, kdyby bylo špatný tak bude u zapalování taková černá kaše. Nemusí ale být podmínkou, někdy saje jen dovnitř a ven drží, není to častý ale stává se to taky. IP : 195.225.73.66
re: ČZ 250/513 .
13. 03. 2007, 14:57:08
jo tak sem se na to šel podivat, zjistil jsem že tou novou svíčku NKg nevim jak dal asi neco9S jsem asi za tech dvacet minut jizdy odrovnal...tak jsem tam dal druhou nakopl a v nízký ch otáčkách reagovala na plyn uplne paradne ale ve vyssich tarokuje a nevim proc...
jo a mam uz kratky kabel co vede od indučky ke svíčce ale nevím zda u teto civky motoplat jde kabel povolit jako u klasické indučky.nechci nec pokazit
IP : 212.111.4.66
re: ČZ 250/513 .
13. 03. 2007, 15:49:13 Michal5
Kabel od indukčky je zalitý viděl jsem ty cívky asi 4 a všude to tak bylo jestli je i jiné řešení nevím. IP : 195.225.73.66
re: ČZ 250/513 .
13. 03. 2007, 15:57:42 libor.98
tak jsetli to muže být tak ten kabel napoj zaletuj druhým jestli to ovšem něčemu nebude vadit IP : 81.92.147.6
re: ČZ 250/513 .
13. 03. 2007, 19:25:10
tak sem to zaletoval a jede to ale nevím jak to vydrží IP : 212.111.4.66
re: ČZ 250/513 .
14. 03. 2007, 07:31:14
no,ale nejsem si jistý tím předstihem, protože je tam tech risek¨nejak víc. Na rotoru pro 125 a 250, tak to je jasné, ale na statoru jsou risky hned tři, takže to asi zkusím postupně a uvidím IP : 212.111.4.66
re: ČZ 250/513 .
14. 03. 2007, 19:43:29 Michal5
Podud to zapalováni nebylo povolený, tak nevidím důvod k tomu aby se měnil předstih. Začal bych hledat jinde a předstih si nechal na konec. Bez stroboskopu se ti to bude štelovat dost blbě. IP : 195.225.73.66
re: ČZ 250/513 .
14. 03. 2007, 20:21:32 fichtl
ne každý má doma stroboskop:( stačí i měrky nebo v nejhorší nouzi i šroubovák IP : 217.197.149.169
re: ČZ 250/513 .
14. 03. 2007, 21:54:21 ftacnici@tiscali.cz
nízká hladina v karbecu takže dokať jedeš lang sam tak benzín stačí dotíkat a jak tomu vopružíš zbaští to zásobu z plovákovky a další nestačí přitíkat v důsledku toho to na plný plyn střílí do karbecu měl sem to taky. jo a taky to pak vobčas zahubí svíčku. osvědčila se mi výhradně X 17 (PAL) IP : 83.240.27.230
re: ČZ 250/513 .
15. 03. 2007, 14:53:51 fichtl
a u motoplatu by se neměl samovolně nějak změnit předstih zkusil bych ten karbec nebo svíčku IP : 217.197.149.169
re: ČZ 250/513 .
15. 03. 2007, 16:07:42 Michal5
to fichtl: jestli znáš postup jak seřídit motoplat na kterým nejsou rysky bez stroboskopu tak napiš. IP : 195.225.73.66
re: ČZ 250/513 .
15. 03. 2007, 20:10:03 fichtl
Michal5:ale on tam rysky má IP : 217.197.149.169
re: ČZ 250/513 .
15. 03. 2007, 21:44:08 Michal5
to fichtl: nějaký tam má ale neví který k čemu patří. Dost často se na 250 motoplat montuje opačně tj červeným palstem dovnitř. Proto něvídíš rysku na statoru. IP : 195.225.73.66
re: ČZ 250/513 .
16. 03. 2007, 07:16:27 kupcik@seznam.cz
Ryska se dá přenést na druhou stranu a je po problému, stačí si ji čmrknout lihovou fixou. IP : 81.92.149.241
re: ČZ 250/513 .
16. 03. 2007, 14:47:36 Michal5
to míra: přenést jde, ale předstih se ti trochu změní není to nic dramatickýho asi 0,2-0,3mm záleží na konkrétním kusu. Takže přibližně by se to dalo seřídit jak píše míra. IP : 195.225.73.66
re: ČZ 250/513 .
16. 03. 2007, 15:09:18
jo dík za rady...jo ten motoplat je opačně, ale myslim si ze predstihem to neni, protože jsem to měřil (takovým tím indikátorem nebo jak se tomu ríká) a je to presne 2,5, ale ted jsem na to si dosel...sesteloval jsem poradne karbec a zdvihl hladinu a co se nestalo motorka jede jak blázen ale jen asi na 30sekund, pak musim nacepovat a zas jede...asi to nestíhá dotékat, mám tam jeden kohout, možná by pomohla hadička z vetsím průřezem nebo jiný kohout...jo a nemáte nekdo nejakou adresu(www stránku) kde muzu objednat tu svícku? tu moji NKG N9 a jeste nejake pismena jsem jak sem tu uz psal znicil za dvacet minut...a stala 100kc...co myslite mam tam dát tu svicku x17PAL?dik moc.... IP : 212.111.4.66
re: ČZ 250/513 .
16. 03. 2007, 21:05:55 Michal5
Musí to jezdit i s jedním kohoutem, vyndej ho z nádrže a vyčisti sítko pokud tam nějaké máš. Potom rozeber kohout a vyměň v něm rovnou gumičku stojí asi 5 kč a někdy časem nabobtná a škrtí průtok benzínu. Svíčka X17 je ok NGK jsem nikdy nejezdil, nebo je použitelná obyčejná N14 jezdil jsem je celý rok bez problému od Brisku případně L11S má ale dlouhý závit. IP : 195.225.73.66
re: ČZ 250/513 .
17. 03. 2007, 11:38:24 3xY@seznam.cz
Průtok benzínu taky dost škrtí papírové filtry. Jestli ho tam máš, tak ho na zkoušku vyhoď a projeď to. je lepší mít pořádně vyčištěnou nádrž a filtr vůbec nedávat. A když už jo, tak ne papír ale s kovovým sítkem.
Přivzdušnění nádrže máš v pořádku?
Pepík.
IP : 213.191.112.73
re: ČZ 250/513 .
17. 03. 2007, 12:11:39
jo mám tam filtr protože je rezavá nádrž, ale jdu to vyčistit pořádně a podivam se i na ten kohout................ IP : 212.111.4.66
re: ČZ 250/513 .
18. 03. 2007, 14:51:59
ja se na to vy*eru.kdyz jsem vse cistil vycistil a procistil a dal novou svicku od nkg tak jsem to nakopl a chytla krasne na šup. tak jsem to jel projet chvilu jsem s tim krosil a bum a vyletela zase ta spojka- matka zjela z hřídele jak předtím a to jsem tam mel i tekutou zavlacku..chjo...jo jinak to ale jelo dobre pomohlo vycistit kohout a navic jsem zdvihl hladinu ale zdalo se mi ze sem ji zdvihl az moc, protoze to moc coudilo a v nizsich otackach kdyz sem pridal tak si to nejak bublalo.. IP : 212.111.4.66