MX-ON-line poradna

Přepakování .
12.02.2007      krosmen
     Zdravím, právě přemýšlím o přepakování centrálu tak jsem si promítal různé motorky a uvědomil si že KTMky přepakování nemají. Tak se chci zeptat jestli mají nějaký jiný centrál než ostatní motorky nebo jak to je?

re: Přepakování .
12. 02. 2007, 18:39:46     
     maji progresivnejsi a promakanejsi a skvele propocitany. ale byla to doba nez se dorovnali prepakovani. kolem roku 00-02 to nebylo ono ale ted v 04-07 uz jsou v poho
IP : 193.179.76.114

re: Přepakování .
12. 02. 2007, 19:34:19      krosmen
     Dík za odpověď.Jo a nevíte jak měly udělané přepakování první ČZty s centrálem? Když jsem se díval na ty první modely tak tam je jedna fotka toho přepakování, ale moc to z toho nechápu.
IP : 213.194.221.4

re: Přepakování .
13. 02. 2007, 20:59:27     
     prepakovani bylo pod sedlem. bylo to jednoduche prepakovani, ale asi dost nachylne na vymlaceni jednoho z lozisek...
IP : 193.179.76.114

re: Přepakování .
13. 02. 2007, 21:52:31      krosmen
     Jo to vím že to bylo pod sedlem viděl jsem to na fotce, ale z ní mi není moc jasné jak to fungovalo.
IP : 213.194.221.4

re: Přepakování .
13. 02. 2007, 22:25:28      nepolepseny
     Obšlehli to od kawi ta to dělala první bylo u toho ještě vahadlo

IP : 89.102.234.19

re: Přepakování .
14. 02. 2007, 15:12:53      krosmen
     Na kawě je to trochu jinak, systém je podobný, ale na ČZ to je složitější se mi zdá. Nemáte někdo nějakou fotku na které to jde dobře vidět?
IP : 213.194.221.4

re: Přepakování .
14. 02. 2007, 19:21:30     
     stejny system mam na stary kawasaki 80. ted to mam rozebrany takze vyfotit nemuzu...
IP : 193.179.76.114

re: Přepakování .
14. 02. 2007, 19:50:05      Michal5
     Je to trochu vidět v mojí galerii na www.cezeta.wz.cz Měl jsem 516 v Kawa rámu a přepákování tam bylo řešený asi takhle: Na kyvku je zezhora přidělaná páka, která se druhým koncem opírá do takové kolébky. Něco jako je houpačka na dětském hřišti jen má různě dlouhé strany. Druhý konec téhle houpačky je chycený na centrál. Progresivity se dosahuje právě tou nestejnou vzdáleností od osy na obou stranách houpačky. Jako největší nevýhodu bych viděl prostorovou náročnost tohoto řešení. Na zetce pokud myslím to samé co v příspěvcích výše to bylo hodně podobné lišilo se to asi jen tím, že kawa má uchycenou jednu páku na středu kyvky a zetka má 2 páky na každé straně jednu.
IP : 195.225.73.66

re: Přepakování .
14. 02. 2007, 21:48:04      krosmen
     Michal5 dík moc a nevíš náhodou ještě která strana páky byla delší a o kolik? Já si myslím že ta k centrálu. Právě o tom jsem přemýšlel jak se dosahuje té progresivity.
IP : 213.194.221.4

re: Přepakování .
14. 02. 2007, 23:04:51      Wema
     Ta strana která drží u centrálu je kratší. Aspon já to měl na mé 514.Jinak ja se inspiroval ze sjezdových kol. Je toho stovky druhů a každý jinak řešený. Super pokoukání a inspirace se dostaví !
IP : 90.176.5.252

re: Přepakování .
15. 02. 2007, 08:39:56      Michal5
     Jak píše Wema kratší strana jde k centrálu. O kolik byla přesně kratší nevím, nikdy jsem to neměřil a teď už je motorka prodaná takže to ani změřit nemůžu. Odhadem byla kratší tak o třetinu, ale je to už víc jak rok co jsem to měl naposled rozebraný.
IP : 195.225.73.66

re: Přepakování .
15. 02. 2007, 16:20:32     
     Wema nevíš kde bych to našel? U té Kawasaki je to jednoduché, ale u ČZty se mi to zdá zbytečně komplikované.
IP : 213.194.221.4

re: Přepakování .
15. 02. 2007, 20:52:39      krosmen
     Chlapi fakt je kratší ta strana co jde k centrálu? Já jsem našel fotky podvozku staré kawy a zdá se mi že tá část páky co je u centrálu je delší. Asi je to optický klam nebo nevím.
IP : 213.194.221.4

re: Přepakování .
15. 02. 2007, 21:29:04      Wema
     Tak z pravidla je ta strana k centralu kratsi ... pokud mas tvrdsi tlumic, mohl bys to otocit. Dela se to tak kvuli tomu ze masina ma veliky zdvih, pokud je to rameno k centralu kratky. Tady jsou fotky moji stavby nekdy kolem mych 11 let ..... tenkrat byla na zacatku takze jeste chyby barva, plasty, zadni blatnik atd ..... nechci aby ste hodnotili masinu, vym ze tady jeste nebyla vydarena, ale chci aby jste koukli jak jsem vyresil central uz ve svych 11 letech s otcem. http://www.cros-man.wz.cz/mojepraceindex.htm
IP : 90.176.5.252

re: Přepakování .
15. 02. 2007, 21:48:25      klingacik
     z coho tam mas ten tlmic?
IP : 213.160.162.47

re: Přepakování .
15. 02. 2007, 22:05:00      Wema
     nevm, sehnal jsem ho za pakatel od kamosa ... prej je ze stare kTm, ale moc bych tomu neveril ... ale jako paradni stav i funkcnost .... nemuzu si ho vynachvalit
IP : 90.176.5.252

re: Přepakování .
16. 02. 2007, 15:10:01      krosmen
     Dobře jenom jsem se ptal. Chci použít přední tlumič ze škodovky.
IP : 213.194.221.4

re: Přepakování .
16. 02. 2007, 15:22:31      Wema
     Ja spise premyslel o kotoucove brzde z nejakeho maleho auta. Taky by to mohlo byt zajimave ....
IP : 90.176.5.252



Zpět na seznam témat

Vkládání příspěvku
Email :

Spisovně PEPA , velkými písmeny (ochrana proti robotům) :

Nadpis :

Text příspěvku :

© web design Jaromir S