PÍST .
17.01.2007 Michal
sel by vyfrézovat píst?myslim ze zeleza nebo z nejkae slitiny?z ceho jsou kovane písty?asi by musel byt stejne tezky jak original ne?re: PÍST .
17. 01. 2007, 15:03:38 150.c@seznam.cz
Písty se buď odlívají do forem nebo kovají v zápustkách a pak se ale musí stejně obrobit.Písty se soustruží a ne frézujou. :o) No nevím železný píst to by asi nebylo ono, už jen kvůli váze to by klasická klikovka nevydržrla a taky by se víc opotřebovával válec. IP : 88.102.251.192
re: PÍST .
17. 01. 2007, 15:47:29 frikulin@napis.to
Jak poznám že se jedná o litý nebo kovaný píst? Má to nějaký označení? IP : 80.188.58.18
re: PÍST .
17. 01. 2007, 16:47:04 angelina63
Kámoš koupil motorku s dřevěným pístem. Odtlačil to domů a doma na to přišel. Blbec co ? IP : 85.70.89.90
re: PÍST .
17. 01. 2007, 16:50:55 p.kuca.army@seznam.cz
Na první pohled poznáš kovaný píst podle vnitřku, potom podle hmotnosti. IP : 88.100.96.192
re: PÍST .
17. 01. 2007, 17:00:14 klingacik
kovany piest ma vnútro vybraté vyfrézované nie je to tak pekne opracovane.a klasicke piesty su odlievane.zistis to na pohlad ako vravi p.kuca IP : 213.81.195.226
re: PÍST .
17. 01. 2007, 17:01:23 klingacik
ja som si teraz menil vlozku valca na 516 a daval som aj kovany stal ma 2500 SK a dufam ze to nieco vydrzi IP : 213.81.195.226