250-tka .
27.12.2006 petan.moto@seznam.cz
čau lidi, chci se zeptat kolik by stál motor na Čz 250 v dobrém stavu? Mám zetku 516-tku a byl sem s ní nad míru spokojenej mam ji totiž v apriláckym rámu a moc se mi to líbi. Jenže mi v zimě prasknul píst tak sem nechal delat kompletni go motoru a od té doby ji nemůžu nastartovat. tak uvažuju o 250-tce prý i dýl vydrží a to mě by vyhovovalo.jakou má silu? vživotě sem na ni neseděl tak abych za ni nelítal jak papírovej čert. díky za pomoc.re: 250-tka .
27. 12. 2006, 21:35:45 Wema
250 je podle 125 rozdil ale zase tak moc to neni .. za pul roku si tak zvyknes, ze ti to nepripadne ... ale byl by si s ni moc spokojeny .... IP : 90.176.5.252
re: 250-tka .
27. 12. 2006, 22:20:49 Michal5
Na 250 se proti 516 jezdí úplně jinak ovladatelnost je kvůli kilům navíc o dost horší hlavně ve skokách, jde si na to zvyknout prostě musíš jet jinak pak je to ok. Motory se vůbec nedají srovnat, protože maj úplně jinej průběh nejjednoduší cesta je se svést.Malá rada na konec 250 je dost hovado jako motor a tak na 99% se ti do toho rámu nevejde. Napiš mi klidně mail: michaljanousek@centrum.cz co budu vědět tak ti povím. N IP : 195.225.73.66
re: 250-tka .
28. 12. 2006, 10:09:12 fichtl
250 má 26 kw o 6 kw víc než 516 točivý moment to má něco kolem 33 Nm 516 má 18 Nm !prostě 250 je proti 516 bestie!a motor se ti do rámu ze 125 určitě nevejde to má hlavu jak kráva IP : 217.197.149.169
re: 250-tka .
28. 12. 2006, 10:13:16 fichtl
v 17 na 516?stačí ti to?myslím že pokud nejsi třasořitka tak v 17 bys měl 250 udržet IP : 217.197.149.169
re: 250-tka .
28. 12. 2006, 10:41:27 150.c
Nevím proč by se neměl do 125ho rámu vejít když už sem viděl hodně cizích 125 rámů s motorem z ČZ 250, třeba my jsme ho tam taky měli a bylo to bez problémů, takže nevidím problém proč by jsi ho tam nedal.Stačí se podívat do fotogalerie a uvidíš kolik tam takových motorek je. A ten motor sílu má myslím ,že by ti to staačilo, ale na 513 mi vadily ty 4 kvalty, to je oproti 516 o dost horší a celkově se mi 516 zdála pohodlnější i když nemá takový výkon. IP : 88.102.251.192
re: 250-tka .
28. 12. 2006, 12:47:34 Michal5
to 150.c když se pořádně podíváš na všechny 250 v cizích rámech tak zjistíš že 95% má ten rám nastavenej, aby se tam ten motor vešel. Není problém ve velikosti hlavy a válce ale v tom že ten motor je proti japoncům hrozně dlouhej, proto se musí rám upravit a ne zrovna málo. Pohodlí při jízdě dělá to že taháš ňa 516 o 10kg míň proti 250 a navíc 516 míň tahá za ruce takže tě tolik neunaví. Řazení na 250 je horší proti 516 v tom že má o dost delší krok a do 516 to líp padá není to žádná tragédie zvykneš si za 2 ježdění a víc jak 4 kvalty není potřeba nevím co bych tam dělal s šestikvaltem. IP : 195.225.73.66
re: 250-tka .
28. 12. 2006, 12:49:30 petan.moto@seznam.cz
jasem chtěl prodat moji 516-tku a koupit si motor a dát ho do cizího rámu. teta jestli bych nějake sehnal.s mojí zetkou mi to šlo i za tri na prdel sice jen tak tak ale šla fakt nekecám.jinak jakej je rozdíl mezi 250/513-514 a ted nevim jestli i 511.myslím jen motor a kolik by stál va slušnym stavu??dík za odpověd. IP : 88.102.199.63
re: 250-tka .
28. 12. 2006, 13:37:56 Wema
380 jsou typy 514, 981 ....
250 jsou typy 513, 980, 520 ....
125 jsou typy 516, 511, 519 ....
Pokud se nepletu
IP : 90.176.5.252
re: 250-tka .
28. 12. 2006, 17:03:26 fichtl
tam je u typu rozdíl v ccm 514 ma 380 ccm,513 ma 250ccm a 511 ma 125 ccm podiv se do motocykly máš to tam popsany IP : 217.197.149.169
re: 250-tka .
29. 12. 2006, 16:27:56 Petr
Můj kluk lítá na 250ce/980 jak čert a je mu 15 let. IP : 85.70.89.90
re: 250-tka .
29. 12. 2006, 18:47:40 fichtl
mě je taky 15 a mám 250/513 IP : 217.197.149.169
re: 250-tka .
29. 12. 2006, 19:58:32 oficer.j@seznam.cz
me je 15 a mam 380 IP : 212.158.134.242
re: 250-tka .
29. 12. 2006, 21:05:23
ja nevjezim ze vy ste tak mladi! IP : 213.160.162.59
re: 250-tka .
29. 12. 2006, 21:57:23 oficer.j@seznam.cz
verte-neverte IP : 212.158.134.242
re: 250-tka .
29. 12. 2006, 22:05:15
kto da takemu decku takovou motorku! IP : 213.160.162.59
re: 250-tka .
29. 12. 2006, 22:09:09 oficer.j@seznam.cz
to decko si ji koupi :D IP : 212.158.134.242
re: 250-tka .
29. 12. 2006, 22:26:24 fichtl
tak nejak :D IP : 217.197.149.169
re: 250-tka .
30. 12. 2006, 16:42:05 petan.moto@seznam.cz
podívejte se do galerie o týhle mrše sem mluvil. IP : 88.102.199.63
re: 250-tka .
30. 12. 2006, 21:14:12 ziiki
mi je 13 a mam taky 380 v kompletni go a novym ramu taha jak svine hned ze startu na zadni a kope me to do noh kdys startuju preztih je svineon se sesteluje sam ted ho budu stelovat s dedou IP : 81.91.213.146
re: 250-tka .
30. 12. 2006, 21:30:25 petan.moto@seznam.cz
máš 380-tku ve fotogaleriji?? já tam mam větší rozetu a šla mi za tri po zadnim. Šteloval mi ji jeden profík. IP : 88.102.199.63
re: 250-tka .
30. 12. 2006, 22:37:47 libor.98
rozdíl je ve výkonu mezi 511 a 516 asi o 2 kw IP : 195.225.73.66
re: 250-tka .
30. 12. 2006, 23:07:57 oficer.j@seznam.cz
kamaradovi jde pry s klasickym prevodem za 4 nazadni IP : 212.158.134.242
re: 250-tka .
30. 12. 2006, 23:08:55 oficer.j@seznam.cz
jo a to i s klasickym prevodem ma jit standartne pokud je jak ma byt za 3 IP : 212.158.134.242
re: 250-tka .
31. 12. 2006, 10:52:56 150.c
To moje jedna bývalá 516 chodila na 4 na zadní aji se 100 kilovým chlapem a z rozetou ještě o 4 zuby menší než originál, ta fakt jela IP : 88.102.251.192
re: 250-tka .
31. 12. 2006, 15:27:05 petan.moto@seznam.cz
no jo, ale když sem ji mněl první den tak sem se za tri proklopil. IP : 88.102.199.63