MX-ON-line poradna

trisky v karburatoru .
7.11.2006      petan.moto@seznam.cz
     chci se zeptat jaké maj byt optimální trisky v karburatoru na čz 516?

re: trisky v karburatoru .
7. 11. 2006, 20:51:02      k.anadan
     hlavní 150 a volnoběžka 35... optimální??? to fakt nevim, záleží podle vlhkosti vzduchu a jinych podmínkách...
IP : 89.24.4.52

re: trisky v karburatoru .
7. 11. 2006, 22:28:12      nsuteam@tiscali.cz
     K motorce se dodávaly hlavní trysky 145,150,160.Volnoběhová byla pořád stejná,to se doladí šroubkem.No a hlavní podle podmínek.Pokud je takový ten čerstvý zimní vzduch,tak 160tka by tam měla být určitě.Při normálních podmínkách 150tka a v létě,když už skoro nejde dýchat,tak 145tka.Ale s tim ochuzováním hodně opatrně!
IP : 88.102.207.115

re: trisky v karburatoru .
8. 11. 2006, 09:33:12      kupcik@seznam.cz
     Takhle od boku se dost špatně trefuje, každej karbec je jinej a motory taky nejsou všechny stejný. Záleží jak vypadá svíce a jak reaguje na plyn. To je to hlavní kriterium.
IP : 194.108.113.35

re: trisky v karburatoru .
8. 11. 2006, 19:50:04      nsuteam@tiscali.cz
     Jasně že tohle doporučovala fabrika.Je to otázka zkoušení,zkoušení a zase zkoušení..... Neni dobrý to ladit úplně na \"mez zadření\",protože podmínky se můžou změnit třeba za půl hodiny a pak koukáš v kterých místech vlastně byl ten kroužek.... :0)
IP : 88.102.207.115

re: trisky v karburatoru .
9. 11. 2006, 06:25:57      kupcik@seznam.cz
     Mylel jsem to tak že je potřeba zkoušet ne to osadit podle manuálu a basta.
IP : 194.108.113.35



Zpět na seznam témat

Vkládání příspěvku
Email :

Spisovně PEPA , velkými písmeny (ochrana proti robotům) :

Nadpis :

Text příspěvku :

© web design Jaromir S