trisky v karburatoru .
7.11.2006 petan.moto@seznam.cz
chci se zeptat jaké maj byt optimální trisky v karburatoru na čz 516?re: trisky v karburatoru .
7. 11. 2006, 20:51:02 k.anadan
hlavní 150 a volnoběžka 35... optimální??? to fakt nevim, záleží podle vlhkosti vzduchu a jinych podmínkách... IP : 89.24.4.52
re: trisky v karburatoru .
7. 11. 2006, 22:28:12 nsuteam@tiscali.cz
K motorce se dodávaly hlavní trysky 145,150,160.Volnoběhová byla pořád stejná,to se doladí šroubkem.No a hlavní podle podmínek.Pokud je takový ten čerstvý zimní vzduch,tak 160tka by tam měla být určitě.Při normálních podmínkách 150tka a v létě,když už skoro nejde dýchat,tak 145tka.Ale s tim ochuzováním hodně opatrně! IP : 88.102.207.115
re: trisky v karburatoru .
8. 11. 2006, 09:33:12 kupcik@seznam.cz
Takhle od boku se dost špatně trefuje, každej karbec je jinej a motory taky nejsou všechny stejný. Záleží jak vypadá svíce a jak reaguje na plyn. To je to hlavní kriterium. IP : 194.108.113.35
re: trisky v karburatoru .
8. 11. 2006, 19:50:04 nsuteam@tiscali.cz
Jasně že tohle doporučovala fabrika.Je to otázka zkoušení,zkoušení a zase zkoušení..... Neni dobrý to ladit úplně na \"mez zadření\",protože podmínky se můžou změnit třeba za půl hodiny a pak koukáš v kterých místech vlastně byl ten kroužek.... :0) IP : 88.102.207.115
re: trisky v karburatoru .
9. 11. 2006, 06:25:57 kupcik@seznam.cz
Mylel jsem to tak že je potřeba zkoušet ne to osadit podle manuálu a basta. IP : 194.108.113.35